اخبار داغ

فرماندار اعلام کرد؛

دلایل تاخیر اعلام نتایج انتخابات شورای شهر ساری

دلایل تاخیر اعلام نتایج انتخابات شورای شهر ساری
با تاخیر در اعلام نتایج نهایی منتخبان شوراهای اسلامی مرکز مازندران، شائبه‌ها در میان مردم بالا گرفته است و برای رفع ابهامات به سراغ فرماندار ساری رفتیم و دلایل این تاخیر را جویا شدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباسعلی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص میزان مشارکت مردمی و دلایل تاخیر نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به مشارکت 55 درصدی مردم مرکز مازندران در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: میزان مشارکت مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر در ساری، کمتر از این میزان بود.

وی افزود: متاسفانه برخی‌ها در پی کمی تاخیر در اعلام نتایج از شائبه سخن می‌گویند اما باید بدانند که وقتی ما سه انتخابات همزمان را برگزار می‌کنیم نتایج به ترتیب اولویت باید اعلام شود و تا نتایج ریاست جمهوری و سپس مجلس خبرگان اعلام نشود، نمی‌توانیم نتایج انتخابات شوراها را بررسی و اعلام کنیم.

فرماندار ساری، خاطرنشان کرد: ما به محض اینکه آرای ریاست جمهوری را شمارش و جمع بندی کردیم، بلافاصله نتایج را به هیات نظارت اعلام کردیم و قانونگذار می‌گوید پس از اینکه شورای نگهبان در خصوص انتخابات ریاست جمهوری اعلام نظر کرد به وزارت کشور ارسال شود و در خصوص شوراهای اسلامی نیز تا نظارت شوراها اعلام نظر نکند ما نمی توانیم اعلام عمومی کنیم.

رضایی ادامه داد: لذا وقتی هیات نظارت اعلام نظر نکرده است، نمی‌توانم اعلام عمومی داشته باشم و لذا همانند نتایج ریاست جمهوری و مجلس خبرگان، به محض اینکه به ما اعلام شود، ما نیز اعلام عمومی می‌کنیم.

وی بیان کرد: به احتمال فراوان، نتایج انتخابات شوراهای اسلامی مرکز مازندران از سوی هیات نظارت امروز اعلام می‌شود و بلافاصله اعلام عمومی نیز صورت می‌گیرد.

به گزارش بلاغ، از روز گذشته فهرست برگزیدگان شورای ششم شهر ساری در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دست به دست می شود اما تا لحظه تنظیم این گفت و گو هنوز هیچ لیستی از سوی فرمانداری تایید نشده است

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه