اخبار داغ

رئیس دفتر حماس در غزه:

زمان آزادی مسجدالاقصی نزدیک است

زمان آزادی مسجدالاقصی نزدیک است
رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه در کنفرانسی که برای حمایت از مقاومت و قدس برگزار شد، بر نزدیک بودن آزادی مسجدالاقصی تأکید کرد و گفت، تمام طیف‌های ملت فلسطین پیروزی را در نبرد قدس رقم خواهند زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروز (یکشنبه) کنفرانسی در حمایت از مقاومت و یاری قدس با حضور شخصیت‌های مطرح و سران عشایر فلسطینی در غزه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بر اساس گزارش کانال تلگرامی خبرگزاری «شهاب»، «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه در این کنفرانس گفت، خوی و موضع فلسطینی‌ها با اقدامات برخی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تغییر نکرده و زمان آزادی مسجدالاقصی با اقدامات مقاومت فلسطین نزدیک است.
,
 
,
وی خطاب به حاضران در جلسه افزود: من اطمینان دارم بسیاری از شما که پا به سن گذاشته‌اید در روز خیزش بزرگ، روحیه جوانی خواهید داشت و برای به دست گرفتن کلاشینکف با جوانان مسابقه می‌دهید؛ ما به زمان نزدیکی آزادی مسجدالاقصی و اقامه نماز در آن نزدیک هستیم.
,
 
,
السنوار تأکید کرد، تمام طیف‌های ملت فلسطین پیروزی را در نبرد قدس رقم خواهند زد.
,
 
,
در ماه گذشته (اردیبهشت) گروه‌های مقاومت فلسطین در دفاع از مسجدالاقصی و به نشانه اعتراض به تجاوزهای صهیونیستی در قدس نبرد «شمشیر قدس» را به راه انداختند و در یازده روز بیش از چهار هزار راکت و موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک کردند.
,
 
,
از سوی دیگر، همزمان با ادامه تماس‌های میانجی مصری با جنبش حماس برای ادامه آتش‌بس، علمیات فشار میدانی در طول مرزهای نوار غزه و فلسطین اشغالی ادامه دارد تا جلوی وضعیتی که رژیم صهیونیستی قصد دارد پس از عملیات شمشیر قدس تثبیت کند، گرفته شود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه