اخبار داغ

همزمان با دهه کرامت؛

۶۰ کاروانِ "زیر سایه خورشید" میهمان البرزی ها شدند/ خادمان امام رضا (ع) به دیدار مردم می روند

۶۰ کاروانِ "زیر سایه خورشید" میهمان البرزی ها شدند/ خادمان امام رضا (ع) به دیدار مردم می روند
خادمان حرم رضوی با ۶۰ کاروان و ۱۵۰ برنامه به مدت ۷ روز، همزمان با دهه کرامت میهمان البرزی ها هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، سلام که می کنی، چشمت مست تماشای گنبد طلا می شود، چند روزی اس که دلم میل زیارت دارد، مگذار مرا در این هیاهو آقا.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
استان البرز امروز یکشنبه بوی عطر رضوی گرفت، خادمان حرم امام هشتم می گویند؛ خوشحال هستیم که در دهه کرامت، امام رضا (ع) به ما لطف کرد تا پرچمش را در دست بگیریم.
,
 
,
همانند روال سال های گذشته، برنامه کاروان زیر سایه خورشید از مزار قهرمانان گمنام در میدان والفجر کرج آغاز شد و سپس به دیدار آیت الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز رفتند.
,
 
,
امام جمعه کرج می گوید؛ امام هشتم هسته مرکزی و قوامبخش بدنه اصلی جامعه اهل ایمانی است به این معنا که هر جا امام رضا (ع) حضور دارد آنجا گلستان می شود.
,
 
,
و اما ۱۶ سال است که خادمان امام رئوف با پرچم متبرک به دیدار عموم مردم می روند، امروز هم خادمان حرم رضوی با ۶۰ کاروان و ۱۵۰ برنامه به مدت ۷ روز میهمان البرزی ها هستند. 
,
 
,
بر اساس اعلام سازمان تبلیغات اسلامی البرز جشن های میلاد امام رضا (ع)در ۲۰۰ نقطه از استان برگزار می شود و در مراکز فرهنگی، میادین و پارک ها در حال طراحی است.
,
 
,
در خاتمه می توان گفت این جشن ها به واسطه همزمانی یا انتخابات ریاست جمهوری و مشارکت مردم می تواند با شور و نشاط بیشتری برگزار شود و شکرانه ای باشد برای مردمی که همواره در صحنه اند.
,
 
,
 
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه