اخبار داغ

زاکانی در مراسم شکرانه حضور ملت در مشهد:

دوران بخور در رو مسئولان داخلی تمام شده است

دوران بخور در رو مسئولان داخلی تمام شده است
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: همانطور که دوران بزن در رو در مقابل آمریکا و اسرائیل تمام شده است دوران بخور در رو برای مسئولین داخلی هم تمام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در جمع مردم مشهد که در میدان شهدا برگزار شد، اظهار داشت: قرار نیست مسئولان نظام در استخرهایی شنا کنند که قبل از انقلاب، بیگانگان در آن شنا می‌کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه امروز روز قیام بر علیه پلشتی‌ها و سیاهی‌ها است، خاطرنشان کرد: امروز حقیقتاً جای حاج قاسم و شهدا و امام در بین ما خالی است و امام فرموده بود نگذارید انقلاب در دست نااهلان بیفتد ولی افتاد و امروز مردم با ایستادگی در راه حق انقلاب را از دست نااهلان خارج کردند و مسیر ساختن ایران آغاز شود.

,

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: قرار نبود در انقلاب ما، چهره مردی در برابر خانواده از نداری سرخ شود و فرزندان مردم محرومیت بکشند و قرار نبود مسیری هموار شود که امکان اینکه زنان و دختران و فرزندان ما که در قله‌های افتخار قرار بگیرند بازیچه دست برخی از نااهلان باشد.

,

وی با بیان اینکه امروز شاهد خواهیم بود که سید و مردی از خطه خراسان در قامت ریاست‌جمهوری در خدمت مقام معظم رهبری و مردم قرار گرفت و یک حماسه بزرگ و نقطه سبزی در انقلاب ثبت خواهد شد، اذعان کرد: مسئولان این مملکت قرار بود که خادم مردم باشند و هیچ چیزی بیشتر از مدال نوکری و خادمی برای مسئولان نیست و ان‌شاءالله مسیری فراهم شده که با هم از همه اقوام، مذاهب و سلایق دست‌به‌دست بدهیم و ایرانی آباد و سرشار از موهبت‌های مادی و معنوی بسازیم.

,

زاکانی با تأکید بر اینکه مسئولان این کشور از امام و رهبری یاد گرفته‌اند که در برابر ملت خاضع باشند ولی در برابر آمریکا و استکبار با همه قامت از حقوق و عزت مردم دفاع کنند، عنوان کرد: مسئولان کشور در افق پیش رو به دنبال گزافه‌گویی اطرافیان خود نیستند و مسئولان نیز از افرادی انتخاب خواهند شد که طعم فقر را چشیده‌اند.

,

وی همچنین در پایان افزود: مسئولانی به همت مردم پا به عرضه قدرت می‌گذارند که قدرت را محلی برای نوکری مردم قرار خواهند داد و همانطور که دوران بزن در رو در مقابل آمریکا و اسرائیل تمام شده است دوران بخور در رو برای مسئولین داخلی هم تمام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه