اخبار داغ

در بازار فرابورس؛

عرضه اولیه‌های امسال شش تایی می‌شود

عرضه اولیه‌های امسال شش تایی می‌شود
تعداد ۳۰ میلیون سهم شرکت محصولات کاغذی لطیف، چهار‌‌شنبه این هفته(۲ تیر) به‌عنوان ششمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه با نماد "لطیف" در فرابورس ایران عرضه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تعداد ۳۰ میلیون سهم شرکت محصولات کاغذی لطیف معادل ۱۵درصد سهام این شرکت، چهار‌‌شنبه(۲ تیر) به‌عنوان ششمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه با نماد معاملاتی "لطیف" در بازار دوم فرابورس ایران عرضه می‌شود.

این میزان سهام در محدوده قیمتی ۳۰ هزار تا ۳۲ هزار و ۵۰۰ ریال برای هر سهم و با سهمیه ۵۰سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد.

همچنین مدیر این عرضه شرکت کارگزاری صبا تامین، متعهدین خرید شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین و شرکت کارگزاری صبا تامین هر یک به میزان ۲۵درصد از کل سهام قابل عرضه می‌باشند.

گفتنی است تعداد ۳۰ میلیون سهم شرکت محصولات کاغذی لطیف در حالی چهار‌شنبه این هفته عرضه اولیه می‌شود که از این تعداد، ۲۶میلیون سهم در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و تعداد ۴میلیون سهم این شرکت نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.

بر اساس قانون، عرضه اولیه سهام شرکت‌ها به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می‌پذیرد.

شایان ذکر است شرکت محصولات کاغذی لطیف در هفتم خرداد سال ۱۳۶۴ تاسیس و عملیات اجرایی را در اواخر سال ۷۰ در شهر هشتگرد در زمینی به مساحت ۶۵ هزار متر مربع و زیربنای حدود ۳۰ هزار متر مربع با ظرفیت ۱۵ هزار تن محصولات کاغذی آغاز و از دوم تیر سال ۷۳ تولید آزمایشی را شروع کرد و در ۱۹ مرداد سال ۷۳ به بهره برداری رسید.

سرمایه شرکت با ۲۴۵ نیروی انسانی در بدو تاسیس یک میلیون تومان بوده که طی ۹ مرحله افزایش سرمایه به ۲۰ میلیارد تومان رسیده است و ۹۹.۸ درصد مالکیت شرکت به گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین اختصاص دارد و واحد تجاری نهایی سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی محسوب می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

منبع: تسنیم

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه