اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات لرستان:

بیش از ۵۸ درصد مردم لرستان به آیت‌الله رئیسی رای دادند

بیش از ۵۸ درصد مردم لرستان به آیت‌الله رئیسی رای دادند
ثمینی گفت: بیش از ۵۸ درصد مردم استان لرستان به آیت‌الله رئیسی رای دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک محمود ثمینی صبح امروز در جمع خبرنگاران در سالن جلسات استانداری اظهار داشت: آرای ماخوذه درانتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دراستان لرستان به تفکیک مشخص شد به طوری که سید ابراهیم رئیسی به عنوان منتخب ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری تعداد۴۱۶ هزار و ۳۳۹ رای معادل ۵۸/۶۹ درصد آرا لرستان را به خود اختصاص داده و به این ترتیب بیشترین رای در استان به این کاندیدا اختصاص یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: محسن رضایی میرقائد به‌عنوان نفر دوم انتخابات ریاست جمهوری در لرستان، حائز ۱۶۰ هزار و ۲۰۰ رای معادل ۲۲/۵۹ درصد، نفر سوم عبدالناصر همتی تعداد ۴۵ هزار و ۹۹۷ رای معادل ۶/۴۹ درصد و چهارمین نفر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ۱۲ هزار و ۹۳۹ رای معادل ۱/۸۳ درصد آرا لرستان را از آن خود کرده اند.

,

رئیس ستاد انتخابات لرستان تصریح کرد: پس از شمارش تمامی صندوق های اخذ رای در استان، مجموع آرا حاصل آمده در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مجموعاً ۶۳۵ هزار و ۵۵۱ رای صحیح و تعداد ۷۳ هزار و ۸۴۹ رای باطله در لرستان به ثبت رسیده است.

,

ثمینی عنوان کرد: حضور حماسه آفرین مردم غیور لرستان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شرایط کرونایی که با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی همراه بود، برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم استان لرستان افزودکه جای تقدیر و تشکر دارد.

,

وی اظهار داشت: با توجه به تبلیغات وسیع دشمنان و شبکه های معاند در جهت دلسرد کردن مردم برای حضور نیافتن در انتخابات ۲۸ خرداد، شاهد مشارکت ۴۸ درصدی مردم لرستان در پای صندوق های اخذ رای بودیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه