اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

مردم با وجود دلگیری از دولت، به نظام رأی مثبت دادند/کارنامه درخشان رئیسی؛ مردم را به آینده امیدوار کرده

مردم با وجود دلگیری از دولت، به نظام رأی مثبت دادند/کارنامه درخشان رئیسی؛ مردم را به آینده امیدوار کرده
محمدمهدی مفتح با بیان اینکه مردم با وجود تنگ دستی و معیشت سخت خود و گلایه مندی بسیار از دولت، اما با امید به آینده حماسه حضور دیگری رقم زدند، گفت: آیت الله رئیسی با کارنامه درخشان و پرکار خود، می تواند با یک برنامه ریزی فشرده، مشکلات حاد اولیه مردم را یکی پس از دیگری حل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان، «محمدمهدی مفتح»، سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: ملت متدین و پرافتخار ایران اسلامی در انتخابات 28 خرداد ماه حماسه آفریدند و آنان پیروز نخست این عرصه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی اظهار کرد: مردم با مشکلات اقتصادی فراوانی مواجه هستند، ولی با همه این دلگیری ها و گلایه مندی هایی که دررابطه با وضعیت معیشتی و مسائل زندگی از دولت داشتند در انتخابات پر شور و شعور حاضر شدند.

,

نتیجه انتخابات 28 خرداد برکات زیادی به دنبال دارد

, نتیجه انتخابات 28 خرداد برکات زیادی به دنبال دارد, نتیجه انتخابات 28 خرداد برکات زیادی به دنبال دارد,

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: در حقیقت این ملت با حضور یکپارچه خود حماسه ای بزرگ خلق کردند و به عنایت خدا، نتیجه انتخابات نتیجه مناسبی بود که می تواند برای مردم برکات زیادی داشته باشد.

,

رئیس جمهور منتخب مردم با کارنامه پر کار؛ وظایفش را به درستی انجام می دهد

, رئیس جمهور منتخب مردم با کارنامه پر کار؛ وظایفش را به درستی انجام می دهد, رئیس جمهور منتخب مردم با کارنامه پر کار؛ وظایفش را به درستی انجام می دهد,

مفتح اشاره به سوابق اجرایی درخشان و قابل مشاهده آیت الله رئیسی در سال های اخیر و نیز در طول بیش از 40 سال گذشته، تصریح کرد: رئیس جمهور منتخب این ملت با چنین کارنامه پرکاری، بی تردید می تواند وظایف تعیین شده در قوانین جمهوری اسلامی را به درستی پیاده سازی کند.

,

وی عنوان کرد: از سویی دیگر رئیس جمهور منتخب، با توجه به شرایط کنونی که مردم در اوج تنگ دستی و اقتصادی نامناسب خود در انتخابات حضور یافتند، وظیفه سنگینی در قبال آنان دارد.

,

مردم با وجود تنگ دستی اما با امید به آینده حماسه حضور دیگری رقم زدند

, مردم با وجود تنگ دستی اما با امید به آینده حماسه حضور دیگری رقم زدند, مردم با وجود تنگ دستی اما با امید به آینده حماسه حضور دیگری رقم زدند,

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین گفت: بی تردید در این شرایطی که مردم با وجود سختی معیشت، اما با امید و انگیزه به آینده، حماسه حضور دیگری را خلق کردند، نحوه انجام وظایف ریاست جمهوری نیز حساس تر و مهمتر می شود.

,

مفتح ادامه داد: با سوابقی که از آیت الله رئیسی در دست است، او می تواند با یک برنامه ریزی دقیق و اولویت بندی مشکلات حاد اولیه مردم که در زندگی با ان مواجه هستند را سریعتر حل کند.

,

وی اظهار کرد: البته ناگفته نماند کاری که می خواهد به درستی انجام شود، به طور طبیعی زمان می برد و مدتی باید بگذرد، تا مردم نتیجه فعالیت ها را ببینند، اما انتظارشان این است؛ برنامه ریزی ها و زمانبندی ها برای حل مشکلاتشان فشرده باشد تا سریعتر به نتیجه برسد و به صورت ملموس و محسوس تغییرات مثبت جدید را احساس کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه