اخبار داغ

مردم از کیفیت بد نان گلایه دارند؛

معضل نانوایی ها در ایلام؛ از صف های شلوغ تا کیفیت بد نان

معضل نانوایی ها در ایلام؛ از صف های شلوغ تا کیفیت بد نان
معضل نانوایی از دیرباز در استان ایلام وجود داشته و قطعا ادامه خواهد داشت تا وقتی که برای این مساله برنامه خاصی وجود نداشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، در این ایام که در همه گیری ویروس کرونا قرار داریم همه جا باید محدودیت های کرونایی رعایت شود ودراین زمینه مکان هایی که با سلامت مردم سروکار دارند از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار ,

قطعا مراکزی که مواد غذایی را دراختیار مردم می گذارند باید بیشتر مواظب باشند وبه صورت مداوم ضدعفونی شوند تا ویروس کرونا درمراکز عرضه مواد غذایی گسترش پیدا نکند.

,

در میان این مراکز نانوایی ها از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و پروتکل های بهداشتی با صورت ویژه دراین مراکز رعایت شود ، همچنین از تجمع دراین مکان ها هم جلوگیری شود اما چیزی که در واقعیت مشاهده می شود صف های طولانی نانوانی هایی که در برخی از مراکز شهرستان ها وحتی استان نیز دیده می شود ، امری که نیازمند تدبیری برای جلوگیری از ازدیاد صفوف نانوایی هاست.

,

نانوایی ها شلوغ هستند

, نانوایی ها شلوغ هستند, نانوایی ها شلوغ هستند,

فریادی از شهروندان چرداولی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: متاسفانه صفوف نانوایی ها شلوغ هستند وهمین شلوغی باعث گسترش ویروس کرونا است.

,

وی اظهار کرد: ساعت کار نانوایی ها باید بیشتر شود اما گاها مشاهده می شود که این مراکز حتی در موعد مقرر خود هم نان کمتر پخت می کنند.

,

فریادی بیان داشت: باید فکری به حال نانوایی ها در شرایط کرونایی کرد تا وضعیت شیوع ویروس منحوس بیشتر نشود.

,

در برخی مناطق نان کیفیت ندارد

, در برخی مناطق نان کیفیت ندارد, در برخی مناطق نان کیفیت ندارد,

رضا احمدی از شهروندان چرداولی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: کیفیت نان در برخی شهرها وروستاهای استان ایلام اصلا مناسب نیست واین موضوع اعتراض مردم را به دنیال داشته است.

,

وی افزود: متاسفانه اعتراض مردم نتیجه نداده و نانوایی دارها هرطور  که بخواهند نان پخت می کنند که این موضوع باعث شده تا کیفیت نان کاهش یابد.

,

احمدی تصریح کرد: باید برنامه ریزی برای نانوایی ها به گونه ای باشد که نان با کیفیت در تمام مدت در اختیار مردم قرار گیرد.

,

, ,

 

,

از نانوایی ها حمایت نمی شود

, از نانوایی ها حمایت نمی شود, از نانوایی ها حمایت نمی شود,

یکی از صاحبان نانوایی های چرداول در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: در خصوص موضوع نان چند بحث وجود دارد  که مهم ترین آن ها عدم حمایت مسئولان است.

,

وی افزود: برخی دستگاههای پخت قدیمی هستند یا کیفیت پخت آن ها مناسب نیست که باید با گونه های جدید تعویض شوند که دراین خصوص هیچ گونه برنامه ای وجود ندارد.

,

این صاحب نانوایی تصریح کرد: حتی مشاهده می شود که سهیمه ای که با نانوایی ها می دهند متناسب با پوشش جمعیت آن منطقه نیست که همین امر باعث شلوغی نانوایی ها می شود از طرفی نظارت ها هم بر روی افزایش کیفیت نان ثمر بخش نیست.

,

هرگونه تجمعی عامل انتشار ویروس کرونا است

, هرگونه تجمعی عامل انتشار ویروس کرونا است, هرگونه تجمعی عامل انتشار ویروس کرونا است,

صادقی از کارشناسان بهداشتی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: هر تجمعی در شرایط کنونی می تواند گسترش دهنده ویروس کرونا باشد واین ویروس را در جامعه گسترش دهد.

,

وی افزود: شاید برخی افراد به کرونا مبتلا شده باشند ولی خودشان ندانند و با انتقال آن فردی را گرفتار این ویروس بکنند ، به همین دلیل رعایت فاصله اجتماعی ،استفاده از ماسک استاندارد و پرهیز از خروج ز منزل های غیر ضروری عامل مهمی در کنترل ویروس کرونا است.

,

صادقی بیان داشت: در مهار ویروس کرونا نیازمند همکاری همه مردم مردم هستیم وهرگونه تجمعات از جمله نانوایی ها خطرآفرین وباید از آن ها جلوگیری کرد.

,

کارشناس مسائل بهداشتی تصریح کرد: اگر همکاری عموم مردم در مهار ویروس کرونا نباشد قطعا وارد تبعات ناخوشایندی در انتظار همه خواهد بود بنابراین همه موظف به رعایت پروتکا های بهداشتی هستیم.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه