اخبار داغ

کارشناس سیاسی مطرح کرد

شکست زنجیره عملیات روانی دشمن برای فریب اذهان عمومی

شکست زنجیره عملیات روانی دشمن برای فریب اذهان عمومی
ابوالفضل صدقی در خصوص مشارکت نسیتا خوبی که درانتخابات اتفاق افتاده است، گفت: با این مشارکت تمام سعی لیبرال ها و سلطنت طلب ها که تلاش کردند مردم پای صندوق های رای حضور پیدا نکنند با شکست سخت روبرو شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل صدقی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص تلاش های زیاد منافقین ولیبرال ها برای ضعیف جلوه دادن انتخابات گفت:پیش بینی می شد که درصد بالایی به علت  نا کار آمدی دولت در انتخابات شرکت نکنند و مشارکت پایین باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

صدقی علت اصلی پایین آمدن مشارکت مردمی را نا کارآمدی دولت دانست و عنوان کرد: با توجه به این نارضایتی ها رسانه های بیگانه  مثل سلطنت طلب ها مخالفین و... از هشتگ های مثل #رای_بی_رای استفاده  و انتخابات را تحریم کردند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی تمام تلاش خود را انجام دادند تا انتخابات را ضعیف جلوه دهند، افزود: دشمنان نظام با تمام تلاش های که انجام دادند انتظار داشتند کمتر از 25 درصد از مردم در انتخابات شرکت کنند ولی علی رغم تمامی مشکلات اعم از کرونا، تبلیغات های فراوان، ناکارآمدی دولت و اعتراض های فراوان مردم اما نتیجه این شد که نیمی از مردم در انتخابات شرکت کنند.

,

وی با اشاره به حضور پرشور مردم با شرایط حساس کنونی خاطر نشان کرد: دشمنان فکر نمی کردند این درصد از مشارکت مردمی در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند و این باعث شد هم کاندید های جبهه انقلاب به پیروزی برسد و هم اینکه دشمنان خیال باطلی که نسبت به میهن ما داشتند از بین برود.

,

صدقی در خصوص مشارکت نسیتا خوبی که درانتخابات اتفاق افتاده است، تصریح کرد: با این مشارکت تمام سعی لیبرال ها و سلطنت طلب ها که تلاش کردند مردم پای صندوق های رای حضور پیدا نکنند با شکست سخت روبرو شد و به نفع ملت به پایان رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه