اخبار داغ

کارشناسان سیاسی مطرح کردند:

برای حمایت از دولت بعدی باید همه سرباز خط مقدم شویم/ هیات‌های اندیشه‌ورز فعال شوند

برای حمایت از دولت بعدی باید همه سرباز خط مقدم شویم/ هیات‌های اندیشه‌ورز فعال شوند
در این اندک فرصت باقی مانده تا روی کارآمدن دولت بعدی باید افراد متخصص در قالب هیات های اندیشه ورز مشکلات کشور را رصد و دولت آینده را جهت پیشبرد اهداف خود یاری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ لاله افتخاری نماینده ادوار مجلس ضمن تبریک روی کار آمدن یک دولت جوان و انقلابی گفت: همانطور که همگان کمک کردند تا یک دولت پاک دست و انقلابی ایجاد شود،  باید همچنان سرباز خط مقدم باشند تا دولت آینده بتواند موفق عمل کند و بر مشکلات کشور فائق آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی در ادامه افزود : افراد با بصیرت ودلسوز همچنان که با یکدیگر متحد شده و هرخانه یک ستاد را تشکیل دادند، در حال حاضر نیز باید نیروهای متخصص و متعهد رویکرد ها و برنامه های خود را در اختیار دولت قرار داده  و دولت هم وظیفه دارد از آن به نحو احسن بهره گیری کند.

,

افتخاری با تذکر براین که حضور نیروهی متخصص بدان معنی نیست که  این افراد در بنده دولت بکار گیری شوند؛ افزود: افراد متعهد باید با ایجاد اتاق های فکر و هیات های اندیشه ورز به کارگیری شوند و به دولت آینده برای پیشبرد اهداف خود مدد رسانی کنند.

,

وی با تشکر از حضور با شکوه مردم در پای صندوق های رای، خاطر نشان کرد: مردم ما نشان دادند که بین عملکرد ها و اصل نظام تفکیک قائل هستند و ناکار آمدی های  پیش آمده حتی تا روز انتخابات و شمارش آراء  هم موجب دلسردی آنها نشد.

,

این نماینده ادوار مجلس با اشاره به این موضوع که حضور آگاهانه مردم نشان از فهم بالای سیاسی آنها دارد، تصریح کرد: مردم دشمن حقیقی خود را شناخته اند و البته نباید از نقش و تاثیر رسانه های معاند و تلاش عده ای در داخل برای نا امید کردن مردم غافل شد ، اما مردم  مانند همیشه نشان دادند، که دلسوز واقعی خود را شناخته اند.

,

 فرصت باقی مانده در مرحله گذار از دولت قبلی را باید مغتنم شمرد

,  فرصت باقی مانده در مرحله گذار از دولت قبلی را باید مغتنم شمرد,  فرصت باقی مانده در مرحله گذار از دولت قبلی را باید مغتنم شمرد,

سعد الله زارعی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار مرآت ضمن اشاره به حضور  نیمی از جامعه واجدین شرایط در پای صندوق های رای گفت: در ایران برای کسی که در انتخابات شرکت کند هیچ مزیت و مشوق مادی و معنوی وجود ندارد، بلکه گرانی های اخیر یک عامل بازدارنده هم برای مشارکت حداکثری بود.

, مرآت,

وی  در ادامه با اشاره به حضور تاثیر گذار و تعیین کننده مردم ایران در انتخابات، افزود: حضور مردم در ایران یک حضور کاملا آگاهانه و آزادانه و انتخاب گرایانه است، در حالی که در کشور های اروپایی  بخشی از جمعیت کشور در چار چوب احزاب سیاسی ساماندهی می شود و مردم در غالب احزاب یک رای تضمین شده ایی به کاندید منتخب حزب خود می دهند و بدین صورت انتخابات برگزار می شود.

,

زارعی برقراری امنیت در روز انتخابات را یک نکته بسیار مهم دانست و افزود: مسئله بسیار حائز اهمیت و مهم در روز 28 خرداد این بود که در کل پهنای کشور حتی یک حادثه ناگوار امنیتی را هم شاهد نبودیم و انتخابات در امنیت کامل برگزار شد.

,

این کارشناس سیاسی شرایط  کنونی را  مرحله گذار از دولت روحانی به رئیسی دانست و اظهار کرد: در این اندک فرصت باقی مانده تا روی کارآمدن دولت بعدی باید تمام متخصصین و متعهدین با هم افزایی و هم دلی مشکلات کشور را رصد و دولت آینده را جهت پیشبرد اهداف خود یاری کنند.  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه