اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

حضور هر ایرانی در روز انتخابات در حکم موشکی بود که به پایگاه‌های دشمنان اصابت کرد

حضور هر ایرانی در روز انتخابات در حکم موشکی بود که به پایگاه‌های دشمنان اصابت کرد
غلامرضا منتظری گفت: حضور هر ایرانی در روز انتخابات در حکم موشکی بود که به پایگاه‌های خبری دشمنان اصابت کرد و آنها را در بهت و نگرانی عجیبی فرو برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، با بیان اینکه یکی از سنت‌های خداوند عزیز و مهربان پیروزی جبهه حق است، اظهار داشت: با وجود همه تلاش‌های بیگانگان از ماه ها قبل در قالب عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای برای اینکه مردم پای صندوق‌های رای حاضر نشوند به لطف خداوند مردم بصیر،آگاه و ولایتمدار ایران اسلامی با حضور باشکوه و چشمگیر خود بار دیگر به جهانیان نشان دادند که بصیر، هوشمند و آینده نگر هستند و برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌ها از همه هستی خود عبور و ایثار می‌کنند.

وی افزود: حضور باشکوه مردم عزیز در این جایگاه پرگهر خط بطلانی بر تبلیغات سو دشمنان بود و از سوی دیگر نشان دهنده پیوند وسیق، محکم و استوار آنها با مقام معظم رهبری، امام راحل و شهدا بود.

منتظری گفت: حضور هر ایرانی در روز انتخابات در حکم موشکی بود که به پایگاه‌های خبری دشمنان اصابت کرد و آنها را در بهت و نگرانی عجیبی فرو برد.

وی عنوان کرد: مردم عزیز ایران دست اراده خود را بر شانه بزرگ مردی گذاشتند که با تجارب درخشان پیشین مهیا شده دولتی انقلابی، کارآمد، جوان و اثربخش تشکیل و زمینه ساز تمدن نوین اسلامی شود.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این حضور باشکوه مسئولیت مسئولان، زمامداران و دولتمردان را بسیار سنگین تر کرد زیرا مردم چیزی کم نگذاشتند و با وجود همه دغدغه ها، مشکلات، گلایه ها و سختی ها به صحنه آمدند و نشان دادند با همه وجود آمده ایم اکنون وقت آن رسیده که دولتمردان با همه وجود بیایند و گره‌ها را باز کنند، به ویژه گره های اقتصادی، معیشتی و اشتغال که امروزه بخش قابل توجهی از مردم از آن رنج می برند.

منتظری خاطرنشان کرد: امیدواریم با این همدلی که در کشور شکل گرفته و روحیه مستقلی که آیت الله رئیسی دارند چتر محبتشان بر سر نخبگان، فرزانگان و چهره های توانمند باز شود تا با بهره‌مندی از ظرفیت و توان چهره های دلسوز شاهد اوج عظمت و توان ایران اسلامی در مقیاس ملی و بین المللی باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه