اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

اقتدار ملت در انتخابات برای برافراشته ماندن پرچم ایران به نمایش گذاشته شد

اقتدار ملت در انتخابات برای برافراشته ماندن پرچم ایران به نمایش گذاشته شد
حجت الاسلام شاهرخی گفت: اقتدار ملت ایران برای برافراشته ماندن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در صحنه انتخابات به نمایش گذاشته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی اظهار داشت: در روز ۲۸ خرداد در یک موقعیتی مردم ما این شکوه و عظمت را آفریدند که علیرغم ویروس کرونا و مشکلات معیشتی و اقتصادی، همچنین در فضای لجام گسیخته فضای مجازی و تهاجم تبلیغاتی ماهواره های دشمن و برخی انسان های جاهل و غافل، این مجموعه در مقابل شکوه و عظمت و افتخار ملت ایران، مغلوب شدند و اعتراف کردند ملت شهید پرور ایران همچنان استوار در دفاع از انقلاب اسلامی ایستاده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: اگر اختلالات سیستم الکترونیکی نبود میزان آرای مردم بیشتر و بالاتر بود، مردمی که برای تعیین سرنوشت کشور بسیار بی نظیر در صحنه حضور داشتند و مجرب ترین و آگاه ترین فرد را برای این وظیفه مهم انتخاب کردند.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: انتظار می رود دولت سیزدهم بتواند نرخ بالای بیکاری، تورم فزاینده، عدم رونق مطلوب کسب و کار و کارخانه های تعطیل شده، عدم تخصیص بی منطق آب و آسیب های اجتماعی را به شکلی نجات بخش استان را از این وضعیت با همکاری دولت و ملت کاهش دهد و ارمغان خوبی را برای همه کشور و استان کشور در پی داشته باشد.

,

حجت الاسلام شاهرخی عنوان کرد: البته در این شکوه و افتخار نقش نیروی انتظامی بسیار حائز اهمیت بود، نیروی انتظامی استان با تقدیم ۵۰۰ شهید به عنوان مدال افتخار و کارنامه درخشان همراه خودش در این انتخابات به نحو شایسته در این حماسه نقش آفرینی کردند.

,

وی با اشاره به توطئه چینی دشمنان در انتخابات بیان کرد: در پشت صحنه انتخابات و شکوه و عظمت، سرویس های جاسوسی در تلاش بودند تا قبل و حین انتخابات، نظام و امنیت را بر هم بزنند اما برخی از این گروه های منحرف از سوی نیرهای نظامی و انتظامی دستگیر شدند و برخی هم توطئه هایشان در بیرون در مرزها خنثی شد و برخی هم جرات نکردند دست از پا خطا کنند.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد: استکبار جهانی و دشمنان وقتی این اقتدار نیروهای مسلح را می ببیند انگشت عبرت بر دهان می گیرند که همه اینها  حاکی از اقتدار ملت ایران است که برای برافراشته ماندن این پرچم اینگونه در صحنه حضور دارند.

,

وی با اشاره به دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) گفت: امام رضا(ع) پس از شهادت پدرش به ماموریت رسید و ۲۰ سال از زندگی خود را به امامت مشغول بودند که از این مدت ۱۷ سال در مدینه و سه سال هم در خراسان بودند و امام هشتم محبوب شیعیان بود.

,

حجت الاسلام شاهرخی اظهار داشت: مامون،امام رضا(ع) را به اجبار از مدینه به خراسان فراخواند و سه سال امام رضا(ع) در خراسان بودند با این حیله که امام رضا(ع) را به عنوان ولیعهد خود معرفی کند تا به این طریق امنیتی را برای حکومت خود ایجاد کند و بعد از این که امام رضا(ع) نپذیرفت وی را به قتل تهدید کرد و امام فرمودند در امور حکومت دخالتی نمی کنم تا مردم بدانند این پیشنهاد و آنچه شخص مامون به دنبال آن است مطلب ظاهری است که عمقی ندارد.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد: امام رضا(ع) با علم عظیم و با دانایی، حکمتش و علمی که برگرفته از اجدادش بود در جلسات مختلف بر این گونه افراد پیروز می شد و مامون نتوانست هدفی را که به دنبالش بود را به دست آرود و می خواست از طریق هجرت، موقعیت امام رضا(ع)را متزلزل کند.

,

وی افزود: این هجرت امام رضا(ع) از مدینه به خراسان به گونه ای دوری از فیوضات جدش رسول خدا را در پی داشت و فرمودند این سفری است که برگشتنی نیست اما این هجرت برای ما ایرانیان همراه با خیرات و برکات و فضیلت هایی است که تا قیام حضرت امام زمان(عج)و تا برپایی روز حساب این فضیلت و ثواب همیشه همراه ماست.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد: همراه با این هجرت، هجرت حضرت فاطمه معصومه(س) صورت گرفت و پس از ۱۷ روز اقامت در قم وجود این بانوی بزرگ چون مشعلی فروزان سبب شد تا حوزه علمیه ای در قم شکل بگیرد و حوزه های دیگر در سراسر کشور گسترش یابند و معارف اسلام ناب گسترش یابد به طوری که به نقاط مختلف جهان صادر شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه