اخبار داغ

امام جمعه چهاربرج:

حضور پرشور مردم در انتخابات، پاسخی دندان شکن به دشمنان بود

حضور پرشور مردم در انتخابات، پاسخی دندان شکن به دشمنان بود
امام جمعه چهاربرج گفت: مشارکت مردم در انتخابات پاسخی قاطعانه و دندان شکن به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و مخالفان حضور مردم در این صحنه سیاسی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام اصغر جلالی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با تقدیر از حضور پرشکوه ملت عزیز و سرافراز ایران اسلامی در انتخابات، گفت: ملت ایران با وجود همه توطئه‌ها، جوسازی‌ها، تحریم و تهدیدها با درک درست و آگاهانه از شرایط کشور با حضور پرشور، فراگیر و پرامید خود در انتخابات، صحنه بی بدیلی از وفاداری به کشور، نظام، امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب آفریدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور مردم خود، ناکامی دشمنان این نظام را به نمایش گذاشتند، افزود: درصد بالای مشارکت مردم منطقه در انتخابات، نشان از ولایتمداری و ولایت پذیری و بصیرت مردم است.

,

امام جمعه چهاربرج حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی را پایبندی مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات پاسخی قاطعانه به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و مخالفان حضور مردم در این صحنه سیاسی است.

,

حجت الاسلام جلالی همچنین ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب و منتخبین شورای اسلامی شهر و روستاها، اظهار کرد: منتخبین مردم باید در دفاع از حق مردم در بحث کمبودها و مشکلات همت ویژه نمایند و از مسوولان شهرستان و استان حل مشکلات شهر را مطالبه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه