اخبار داغ

روحانی:

تحریم‌ها به زودی برداشته خواهد شد/ آمریکا در جنگ اقتصادی شکست خورده است

تحریم‌ها به زودی برداشته خواهد شد/ آمریکا در جنگ اقتصادی شکست خورده است
رئیس جمهور گفت: بعد از برداشته شدن تحریم، که بزودی تحریم برداشته خواهد شد، من مطئمنم روابط‌مان با جمهوری آذربایجان بسیار گسترده خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیسی‌جمهور در آئین بهره برداری مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی استان‌های هرمزگان آذربایجان شرقی و خوزستان، پس از استماع گزارش رئیس منطقه آزاد ارس گفت: در منطقه آزاد ارس، در سال ۹۸ هزار و نهصد میلراد تومان سرمایه گذاری شده است و در سال ۹۹، شش هزار میلیارد تومان شده است یعنی به سه براربر رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

روحانی گفت: اینکه ما می‌گوئیم آمریکا در جنگ اقتصادی شکست خورده، به دلیل این است که سرمایه‌گذاری‌ها در سال ۹۸ و ۹۹ علیرغم مشکلات و جنگ اقتصادی، بیشتر شده است. یعنی مردم به آینده اقتصادی، تولید و صادرات ۱۰۰ درصد امیدوار هستند.

,

وی افزود: سرمایه گذاری بخش خصوصی به این معنی است که مردم به آینده کشور خود امیدوار هستند.

,

رئیس جمهور گفت: ما در طول ماه‌های گذشته چندین بار شاهد افتتاح پروژه های مهم در منطقه آزاد ارس بودیم. بعد از برداشته شدن تحریم، که بزودی تحریم برداشته خواهد شد، من مطئمنم روابط‌مان با جمهوری آذربایجان بسیار گسترده خواهد بود.

,

روحانی گفت: ما با رئیس‌جمهور آذربایجان تصمیمات بزرگی اتخاذ کردیم و همه این تصمیمات به دلیل تحریم، مقداری کند شده بود اما قطعا اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

,

 

,

ادامه دارد...

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه