اخبار داغ

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان کرمانشاه:

توجه ویژه به جوانان و رفع مشکلات معیشتی از مهمترین مطالبات مردمی است

توجه ویژه به جوانان و رفع مشکلات معیشتی از مهمترین مطالبات مردمی است
عبدالرحیم بنکدار گفت: توجه ویژه به جوانان، اشتغال، مسکن و ازدواج آنها و رفع مشکلات معیشتی مردم و توجه خاص و ویژه به توانمندی‌های داخلی همچنین انتخاب وزرا و مدیران با داشتن عشق خدمت به مردم از مهمترین مطالبات مردمی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، عبدالرحیم بنکدار در مراسم جشن پیروزی مردم در کرمانشاه اظهار داشت: خلق این حماسه به شیوه‌ای بسیار زیبا همراه بود تا جایی که به فرموده رئیس‌جمهور منتخب هر یک از شما یک ستاد انتخاباتی بودید.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان کرمانشاه افزود: تعدد ستادها و بنرهای مختلف ایجاد نگرانی کرد برهمین مبنا از شما خواهش کردیم ستاد دیگری برپا نکنید و تعداد بنر ها را کم کنید و این چیزی جز خلق حماسه توسط شما ملت عزیز و غیور نبود.

وی گفت: به فرموده امام رضا(ع) مومن، مومن واقعی نیست مگر اینکه سه خصلت داشته باشد؛ باید سنتی از پروردگار، سنتی از پیامبرش و سنتی از امامش داشته باشد اما سنت از پروردگارش این است که راز و سر خود را بپوشاند، کتمان کند و آن را آشکار و اعلام نکند، خصلت سنت از پیامبرش مدارا و نرمی رفتار و کردار با مردم است و خصلت از امامش را صبر کردن در زمان تنگدستی و پریشان حالی است.

بنکدار گفت: برادران و خواهران عزیز به عنوان خدمتگزار شما در ستاد از همه شما تقدیر و تشکر می‌کنم و دست همه شما بزرگواران را که خلق حماسه کردید بوسیده و بر این بوسه افتخار می‌کنم.

وی با بیان اینکه مردم اورامانات خلق حماسه کردند، عنوان کرد: همچنین جا دارد که از برادران عزیز اهل سنت در منطقه اورامانات که با تلاش مجاهدانه خود کوشیدند و خلق حماسه کردند، مخصوصاً برادر بزرگوار ماموستا ملاقادر قادری که خود به میدان آمده و تلاش مجاهدانه کرده تقدیر و تشکر کنم.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان کرمانشاه با اشاره به توقعات و مطالبات اساسی از رئیس جمهور منتخب و دولت قویشان گفت: حاکمیت با نگاه عدالت محور به عنوان زیربنای تصمیم‌گیری‌ها از جمله این مطالبات است، آنچه که باید در کشور مبنای تصمیم گیری باشد مبتنی بر عدالت، نگاه عدالت خواهی و عدالت پروری است.

بنکدار خاطرنشان کرد: توجه ویژه به جوانان، اشتغال، مسکن و ازدواج آنها و رفع مشکلات معیشتی و  توجه خاص و ویژه به توانمندی‌های داخلی همچنین انتخاب وزرا و مدیران با داشتن عشق خدمت به مردم از مهمترین مطالبات مردمی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه