اخبار داغ

آخر هفته‌ خونین در آمریکا/ ۶ کشته و ۴۲ زخمی در ۹ تیراندازی

آخر هفته‌ خونین در آمریکا/ ۶ کشته و ۴۲ زخمی در ۹ تیراندازی
طبق گزارش مرکز "رصد خشونت با اسلحه" (GVA) در آمریکا در آخر این هفته در ۹ تیراندازی, ۴۸ نفر در ۹ ایالت متفاوت کشته و زخمی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طبق داده‌های منتشره مرکز " رصد خشونت با اسلحه" (GVA) در آمریکا, از جمعه تا یکشنبه گذشته 9 تیراندازی در این کشور رخ داده که بر اثر آن 6 نفر کشته شده و 42 نفر زخمی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
پایگاه خبری "سی ان ان" در این باره نوشت, از جمعه تا یکشنبه گذشته 9 تیراندازی دسته جمعی در 9 ایالت این کشور رقم خورده و 48 نفر کشته و زخمی شدند؛ طبق گفته پلیس آمریکا 2 کودک 10 ساله و 15 ساله در میان قربانیان تیراندازی‌های آخر هفته ثبت شده‌اند.
,
 
,
همچنین طبق داده‌های منتشره ‌هفته‌ی پیش نیز از جمعه تا یکشنبه 10 تیراندازی دسته جمعی در آمریکا رخ داده و 12 نفر کشته و 57 نفر زخمی شده بودند.
,
 
,
گزارش GVA نشان می‌دهد که تاکنون 292 مورد تیراندازی گسترده در سال 2021 در کشور آمریکا رخ داده است.
,
 
,
تیراندازی‌های آخر این هفته در آمریکا به شرح زیر است: 
, تیراندازی‌های آخر این هفته در آمریکا به شرح زیر است: ,
 
,
 1_ یک کشته و 4 زخمی در "کلرادو"
,  1_ یک کشته و 4 زخمی در "کلرادو",
 
,
طبق اطلاعیه اداره پلیس "کلرادو", صبح روز یکشنبه تیراندازی در یک مرکز خرید در حومه "دنور آرورا" رخ داده است که بر اثر آن یک مرد به دلیل اصابت گلوله بر گردنش جان خود را از دست داده و 4 نفر دیگر, 3 مرد و یک زن, نیز به دلیل جراحت در بیمارستان بستری شدند.
,
 
,
2_ یک کشته و 4 زخمی در "ایندیانا"
, 2_ یک کشته و 4 زخمی در "ایندیانا",
 
,
طبق گفته پلیس "ایندیانا", روز یکشنبه تیراندازی در متروی شهرستان "سنت جوزف" به وقوع پیوسته است و بر اثر آن یک جوان 26 ساله جان خود را از دست داده و 4 نفر دیگر زخمی شده‌اند.
,
 
,
3_ 4 زخمی در "ریچموند", "ویرجینیا"
, 3_ 4 زخمی در "ریچموند", "ویرجینیا",
 
,
طبق گفته سخنگوی پلیس شهر "ریچموند", بامداد یکشنبه بر اثر تیراندازی در یک پارکینگ عمومی در این شهر, 4 نفر دچار صدمات شدید شده و به بیمارستان محلی منتقل شدند.
,
 
,
4_ 8 زخمی در "دالاس"
, 4_ 8 زخمی در "دالاس",
 
,
طبق گفته پلیس منطقه, بر اثر مشاجره بین همسایگان, درگیری رخ داده و منجر به تیراندازی می‌شود؛ در این تیراندازی 8 نفر که دو نفر آنها دو کودک 10 ساله و 15 ساله بودند, دچار مصدومیت شده و بیمارستان منتقل می‌شوند.
,
 
,
5_ یک کشته و 6 زخمی در "اوکلند"
, 5_ یک کشته و 6 زخمی در "اوکلند",
 
,
به گفته پلیس این منطقه, بعداظهر شنبه بر اثر تیراندازی در حوالی دریاچه "مریت" در اوکلند, یک جوان 22 ساله جان خود را از دست داده و 6 نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.
,
 
,
 
,
6_ یک کشته و 4 زخمی در "آنکوریج"
, 6_ یک کشته و 4 زخمی در "آنکوریج",
 
,
طبق گفته پلیس شهر "آنکوریج" در آلاسکا, صبح شنبه بر اثر تیراندازی در خیابان 5 نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و بیمارستان منتقل شدند؛ یکی از صدمه دیدگان به دلیل جراحت بیش از حد جان خود را در بیمارستان از دست داد.
,
 
,
7_  2 کشته و 4 زخمی در "باتون روژ" ، "لوئیزیانا"
, 7_  2 کشته و 4 زخمی در "باتون روژ" ، "لوئیزیانا",
 
,
طبق گفته پلیس این شهر, صبح روز یکشنبه در پارکینگ یک کنسرت عمومی مشاجره‌ای بین چند نفر رخ می‌دهد؛ در این مشاجره 6 نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفته که 2 نفر جان خود را از دست داده و مابقی زخمی شده‌اند.
,
 
,
8_ 5 زخمی در "مینیاپولیس"
, 8_ 5 زخمی در "مینیاپولیس",
 
,
به گفته پلیس مینیاپولیس, جمعه شب بر اثر تیراندازی در محله "Dinkytown",  پنج نفر (3 مرد و 2زن) مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و تمامی آنها به بیمارستان شهر منتقل شدند.
,
 
,
9_ 4 زخمی در "نیوجرسی"
, 9_ 4 زخمی در "نیوجرسی",
 
,
 به گزارش GVA یکشنبه شب در شهر "نیوآرک", نیوجرسی مشاجره‌ای رخ داده و 4 نفر در این مشاجره مورد اصابت گلوله قرار گرفتند؛ طبق گفته پلیس تمامی این افراد زنده بوده و در بیمارستان بستری هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه