اخبار داغ

بررسی شد؛

ماجرای لیست پذیرفته‌شدگان آزمون پیمانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و ۲ ابهام/ پاسخ دانشگاه علوم پزشکی

ماجرای لیست پذیرفته‌شدگان آزمون پیمانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و ۲ ابهام/ پاسخ دانشگاه علوم پزشکی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به برخی ابهامات در خصوص تخصیص امتیاز ویژه کرونا در روند پذیرش نیروهای پیمانی و همچنین شائبه دخالت نمایندگان مجلس در لیست پذیرفته شدگان این آزمون پاسخ داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس بیست و هفتم خردادماه لیستی از پذیرفته شدگان مرحله دوم یعنی داوطلبان ذخیره آزمون پیمانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منتشر شد و اعلام شد 93 نفر از این افراد مدارک خود را برای انجام مراحل بعدی تحویل دهند اما پس از گذشت مدت کوتاهی این کار منتفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

انتشار این لیست واکنش هایی را در فضای مجازی به دنبال داشت به گونه ای که برخی افراد نسبت به اعمال نمره ویژه کرونا در کارنامه خود معترض بودند.

,

همچنین برخی افراد عقیده داشتند که یکی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در این تصمیم دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تاثیر داشته است.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بر اساس قانون هر فردی که در بیمارستان در معرض کرونا یا مراکز 16 ساعته و اورژانس بین راهی  کار کرده است، 2 نمره به ازای هر ماه تعلق می گیرد.

,

پرویز یزدان‌پناه ادامه داد: سایر استان ها این موضوع را اجرا کرده بودند؛ اگر ما می‌خواستیم نمره بیشتری را مثلا برای بیمارستان شهید جلیل در نظر بگیریم و سایر مراکز را نمره کمتری بدهیم، برخلاف قانون و دستورالعمل بود لذا ما طبق قانون وزارتخانه اقدام کردیم و همین مساله باعث اعتراض برخی داوطلبان شده است.

,

وی در ادامه با ذکر مثالی گفت: فرض کنید یکی از داوطلبان که سهمیه آزاد بوده نمره 48 در آزمون کسب کرده است اما داوطلب دیگری که نمره 38 کسب کرده و 10 ماه هم در بیمارستان کار کرده است به ازای هر ماه 2 امتیاز کسب می کند و با نمره مجموع 58 پذیرفته می شود.

,

یزدان پناه در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر شائبه دخالت نمایندگان در لیست پذیرفته شدگان آزمون پیمانی گفت: نمایندگان چرا بخواهد حق یک نفر را به فرد دیگری بدهد و دو نماینده شریف استان نیز خواهان حق خوری نیستند و هیچ گونه تماسی هم نگرفته اند.

,

وی در پایان تاکید کرد: ما تابع قانون وزارت بهداشت هستیم بر اساس آن کار انجام می دهم، جلسه ای نیز برگزار کردیم و تصمیم گرفته شد که نامه وزارتخانه بدون کم و کاست اجرا شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه