اخبار داغ

عضو مجلس خبرگان رهبری:

تلاش دولت جدید باید در جهت محرومیت‌زدایی و کاهش فاصله طبقاتی باشد

تلاش دولت جدید باید در جهت محرومیت‌زدایی و کاهش فاصله طبقاتی باشد
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اصلی‌ترین هدف انقلاب، محرومیت‌زدایی و زدودن چهره فقر از جامعه است و تمام تلاش دولت جدید و فعالان انقلابی نیز باید در جهت محرومیت‌زدایی و کاهش فاصله طبقاتی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌اله محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: انتخابات 28 خرداد 1400 با شور و شکوه خاصی برگزار شد و دشمنان داخلی و خارجی نتوانستند به اهداف خود برسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم تمام تلاش شبانه‌روزی دشمنان مبنی بر ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه، تیر آن‌ها به سنگ خورد و خوشبختانه علی‌رغم تمام کارشکنی‌ها، گله‌مندی مردم و بیماری کرونا انتخابات پرشکوهی در کشور برگزار شد.

,

آیت‌اله دولابی با بیان اینکه مردم در این انتخابات با انتخاب خودشان نشان دادند که حقیقتاً از جریان غربگرا که بانیان وضع موجود هستند، خسته شده‌اند، گفت: مردم با انتخاب خود نشان دادند که هیچ تمایلی به جریان غربگرا ندارند.

,

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم، برنده واقعی انتخابات بودند، اظهار داشت: البته مردم با حضور در انتخابات، مسئولیتی را متوجه جریان انقلابی کردند و وظیفه جریان انقلاب این است که با تلاش شبانه‌روزی، پاسخ این اعتماد را بدهد.

,

وی با بیان اینکه دولت منتخب، دولت همه مردم ایران است، خاطرنشان کرد: البته توقع از جریان انقلابی بیش از دیگران بوده و باید با تمام تلاش و توان در جهت تحقق اهداف انقلاب تلاش کنند.

,

آیت‌اله دولابی افزود: اصلی‌ترین هدف انقلاب، محرومیت‌زدایی و زدودن چهره فقر از جامعه است و تمام تلاش دولت جدید و فعالان انقلابی نیز باید در جهت محرومیت‌زدایی و کاهش فاصله طبقاتی باشد.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: تمام تلاش دولت جدید و فعالان جریان انقلاب باید برای کمک به محرومین و در جهت محرومیت‌زدایی، زدودن فقر از چهره جامعه و کاهش فاصله طبقاتی به کار بسته شود.

,

وی با بیان اینکه دولت جدید باید متشکل از کسانی باشد که از روحیه جهادی برخوردار هستند، گفت: ساختارها و رویکرد حاکم بر دولت جدید باید به سمتی حرکت کند که مشکلات اقتصادی طبقات محروم جامعه برطرف شود.

,

وی تاکید کرد: سایر سلایق نیز خودشان را در این عرصه باید مسئول بدانند و هیچکس نباید تماشاچی باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه