اخبار داغ

رشد ۴۸۳۵ واحدی بورس؛

بورس سبز پوش به کار خود خاتمه داد/ حقیقی‌ها ۱۵۰میلیارد تومان را از بازار سهام خارج کردند

بورس سبز پوش به کار خود خاتمه داد/ حقیقی‌ها ۱۵۰میلیارد تومان را از بازار سهام خارج کردند
شاخص کل بورس تهران امروز با ۴۸۳۵ واحد رشد به یک میلیون و ۱۶۸ هزار واحد رسید و حقیقی‌ها ۱۵۰میلیارد تومان را از بازار سهام خارج کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاملات بازار سهام امروز هم در ادامه رشد روز گذشته با روند مثبت و رشد آغاز بکار کرد اما در ادامه با توجه به افزایش عرضه و فشار فروش، رشد شاخص کل تا ۴۸۳۵ واحد ادامه پیدا کرد.

اکثر نمادها با تعادل میان خریداران و فروشندگان و در قیمت بالای صفر تابلو و مثبت، دادوستد شد اما این رشد کُند بود.

معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۸۰۹ هزار و ۵۶ معامله انجام دادند که ۱۱ میلیارد و ۳۴۹ میلیون سهم و اوراق مالی دادوستد شد.

ارزش معاملات بازار سرمایه به بیش از ۱۸ هزار و ۶۲۴ میلیارد تومان رسید. افراد حقیقی در بورس امروز ۱۵۰میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری و همچنین سهام شپنا بود.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۴۸۳۵ واحد رشد در ارتفاع یک میلیون و ۱۶۸ هزار و ۵۹۱ واحد ایستاد و شاخص هم وزن با ۱۷۳ واحد رشد به ۳۷۰ هزار و ۲۵ واحد رسید.

معامله گران در بورس بورس، در ۵۶۲ هزار و ۷۳۵ نوبت معاملاتی، ۹ میلیارد و ۳۱۰ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۶۳ هزار و ۴۴۵ میلیارد ریال در بورس معامله کردند.

نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بورس در نیمه دوم بازار در روز جاری شستا، وتجارت، رمپنا، فولاد، فارس، خودرو و وبصادر بودند.
شاخص کل فرابورس ایران هم با ۳۲ واحد رشد به ۱۷ هزار و ۳۱۹ واحد رسید.

معامله گران در فرابورس بیش از دو میلیارد و ۴۱ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۲۴۶ هزار معامله و به ارزش ۱۸۶۲ میلیارد تومان دادوستد کردند.

نمادهای هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، صنعتی مینو، فولاد هرمزگان جنوب، مدیریت انرژی امید تابان هور، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، صنایع ماشین های اداری ایران، بیشترین اثر مثبت بر شاخص را ثبت کردند.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه