اخبار داغ

سرهنگ حسنوند خبرداد:

کشف محموله ۲۵۸ کیلوگرمی مرفین در بزرگراه فتح/قاچاق و ترانزیت در پوشش بار تجاری

کشف محموله ۲۵۸ کیلوگرمی مرفین در بزرگراه فتح/قاچاق و ترانزیت در پوشش بار تجاری
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف یک محموله ۲۵۸ کیلوگرمی مرفین از یک کامیونت در برگراه فتح خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ عبدالوهاب حسنوند دراین باره گفت: مدتی قبل و در پی وصول اخبار موثق از طریق گزارشات مردمی مبنی بر قاچاق و ترانزیت مواد مخدر مرفین در پوشش بار تجاری مراتب پیگیری و احراز خبر به ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب سپرده شد.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: به محض وصول خبر، بررسی های پلیسی و تحقیقات گسترده آغاز و در ادامه مشخص شد یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر مقادیر قابل توجهی مرفین را از استان های جنوب شرقی کشور تهیه و با استفاده ازیک دستگاه کامیونت ضمن مخفی و جاساز نمودن آن اقدام به حرکت از یکی از شهرهای جنوبی کشور به سمت تهران کرده است.
,
 
,
حسنوند افزود: با تجمیع اطلاعات بدست آمده مراتب به مقام قضائی منعکس و دستور دستگیری راننده و توقیف خودرو صادر شد. در ادامه یک گروه از ماموران زبده عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب پس از هماهنگی های لازم اقدام به رصد و پایش خودرو و محل های تردد احتمالی آن کردند.
,
 
,
وی افزود: ماموران پس از چندین ساعت پایش و گشت زنی هدفمند، در نواحی مختلف شهر تهران در نهایت موفق شدند خودروی مذکور را در اتوبان فتح شناسایی و ضمن دستگیری راننده در بازرسی از خودرو مقدار ۲۵۸کیلوگرم مرفین را که به شکل ماهرانه در بار کامیونت جاساز شده بود، کشف و ضبط کنند.
,
 
,
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با بیان اینکه یک نفر نیز در این خصوص دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد، گفت: ماموران این پلیس در کلیه مسیرهای مواصلاتی، بیراهه و تمامی میادین و مراکز سطح شهر به صورت شبانه روزی حضور دارند و این محورها را به طور مداوم و مستمر تحت پوشش اطلاعاتی قرار می دهند و هر محموله ای از این مسیرها وارد تهران بشود تحت نظر قرار گرفته و متهمان آن نیز دستگیر خواهند شد.
,
 
,
انتهای پیام/
منبع: ایسنا
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه