اخبار داغ

عضو هیئت علمی دانشگاه بجنورد:

مردم با وجود تمام نارضایتی‌ها به تکلیفشان عمل کردند/ زمان پاسخ مثبت به اعتماد و مشارکت مردم است

مردم با وجود تمام نارضایتی‌ها به تکلیفشان عمل کردند/ زمان پاسخ مثبت به اعتماد و مشارکت مردم است
محمد شیخ‌زاده گفت: مردم به تکلیفشان در انتخابات عمل کردند، اکنون نوبت و میدان عرصه خدمت مدیران و مسئولان است که به اعتماد مردم لبیک بگویند و پاسخ دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد شیخ زاده، عضو هیئت علمی دانشگاه بجنورد  در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه مردم همیشه با حضور در عرصه های مختلف حمایت شان را از نظام جمهوری اسلامی ایران نشان و فرصت های خدمت را برای جریان‌ها و اقشار مختلف فراهم کرده‌اند، اظهار داشت: هنر این است که به اعتماد و مشارکت مردم پاسخ مثبتی داده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی با بیان اینکه دولت کار و کرامت، حجت‌الاسلام رئیسی عزمش را برای خدمت به مردم جذب کرده تا به اعتماد مردم پاسخ مثبتی بدهد، گفت: باتوجه به روحیه خدمتگذاری و مردمی بودنش، تخصصی که در شناسایی گلوگاه های فساد دارند، امید است که بتوانند با یک تیم مدیریتی قوی، کاربلد و مردمی، میدانی، مسائل و مشکلات مردم و کشور را حل کنند.

,

شیخ زاده با اشاره به اینکه حواشی سیاسی یکی از مسائل موجود در کشور است که باعث ایجاد حاشیه در مشکلات مردم شده، گفت: امید است که با این دولت، بازی ها و حواشی سیاسی کنار گذاشته شود و مسائل اصلی مورد توجه قرار بگیرد.

,

عضو هیات علمی دانشگاه بجنورد یادآور شد: وحدت و همدلی برای تمام کسانی که دلسوز کشور هستند و تخصص و توان لازم را دارند، باید مدنظر باشد و از این تخصص ها استفاده شود که کشور از این مسائل و مشکلاتی که امروز با آنها درگیر است، عبور و وعده‌هایی که عنوان شده، به خوبی تحقق پیدا کند و امید و نشاط و رضایت مردم را جذب کنند.

,

وی با بیان اینکه مردم خیلی جلوتر از برخی از مسئولان سیاسی کشور هستند، اضافه کرد: مردم شرایط کشور را درک می کنند و تاکنون در تمام صحنه هایی که کشور نیاز به حمایت داشته حضور پیدا کرده اند و در بحران های مختلفی که در کشور وجود داشته، پیشرو بوده اند.

,

شیخ زاده عنوان کرد: در انتخابات ۱۴۰۰ نیز مردم علی رغم تمام نارضایتی هایی که به وضع موجود دارند، نشان دادند که پای ارزشهای نظام هستند و اعتراضات را در قالب دموکراتیک پای صندوق های رای نشان دادند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: گردش قدرت در کشور بین جناح‌های سیاسی مختلف نشان می دهد که وقتی مردم از یک نگاه سیاسی ناراضی بوده اند، به سمت تفکر دیگر رفته اند.

,

وی بیان داشت: امیدواریم دولت سیزدهم رضایت مردم را جلب کند و خاتمه‌ای بر این اختلافات سیاسی باشد و همه با تبعیت از ولایت، وحدت را داشته باشند و تلاش برای خنثی کردن تلاش های یکدیگر نباشد بلکه در جهت رضایت ولی نعمتان گام بردارند.

,

شیخ زاده گفت: مردم به تکلیفشان در انتخابات عمل کردند، اکنون نوبت و میدان عرصه خدمت مدیران و مسئولان است که به اعتماد مردم لبیک بگویند و پاسخ دهند.

,

وی با بیان اینکه حل بسیاری از مسائل کشور، نیازمند همدلی است، گفت: هر کجا که اختلاف، تفرقه و دو دستگی وجود داشته باشد، قطعا رسیدن به اهداف کند می شود و این مطلوب است که جریان ها همراهی داشته باشند و انتقاد از باب دلسوزی مدنظر قرار گیرد و تخریب و توهینی در میان ورود نکند.

,

شیخ زاده با اشاره به اینکه قطعا تفکرات مختلفی در کشور وجود دارد و انتقاد نیز باید صورت بگیرد، گفت: آزادی بیان باید مدنظر باشد، اما همه اینها با این هدف باشد که کشور به سمت جلو پیش رود.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه گاهی اوقات موضع گیری ها به سمت تخریب است و مردم از این حواشی سیاسی خسته شده اند، گفت: مردم به دنبال آرامش هستند و می خواهند مسئولان فارغ از شعار و وعده و وعید در عمل اقدامات خود را نشان دهند، مردم بهترین قضاوت کننده‌ها هستند که اگر عمل را ببینند، قطعا قدردان زحمات خواهند بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه