اخبار داغ

مدیر آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد خبر داد؛

برگزاری آزمون کنکور سراسری بعد از ۱۵ سال در خلیل‌آباد / ۵۲۰ داوطلب کنکور در خلیل‌آباد داریم

برگزاری آزمون کنکور سراسری بعد از ۱۵ سال در خلیل‌آباد / ۵۲۰ داوطلب کنکور در خلیل‌آباد داریم
روشندل با تأکید بر اینکه ۵۲۰ نفر داوطلب کنکور در شهرستان داریم که ۳۷ درصد آن را پسران و ۶۳ درصد را دختران تشکیل می‌دهند، گفت: بعد از گذشت ۱۵ سال، برای اولین‌بار آزمون کنکور سراسری در شهرستان خلیل‌آباد برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود روشندل، مدیر آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد در گفت‌وگو با صبح توس اظهار داشت: فراهم‌کردن شرایط آزمون کنکور سراسری در شهرستان خلیل‌آباد یکی از مطالبات مردم و رئیس شورای آموزش‌وپرورش شهرستان بود که با پیگیری‌های انجام شده با آن موافقت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه علی‌رغم اینکه کرونا باعث آموزش غیرحضوری و تعطیلی مدارس در برخی از مقاطع شد، ولی ۹۸ درصد قبولی پایه دوازدهم در سال جاری داشتیم که نسبت به سال گذشته از رشد خوبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: کنکور سراسری طی ۴ روز هم‌زمان با سراسر کشور در شهرستان خلیل‌آباد در رشته‌های هنر، ریاضی، انسانی و تجربی برگزار می‌شود.

,

مدیر آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه ۵۲۰ نفر داوطلب کنکور در شهرستان داریم که ۳۷ درصد آن را پسران و ۶۳ درصد را دختران تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: بعد از گذشت ۱۵ سال، برای اولین‌بار آزمون کنکور سراسری در شهرستان خلیل‌آباد برگزار می‌شود که باید در برگزاری آن تمام تمهیدات لازم به کار گرفته شود.

,

وی با اشاره به اینکه کلاس‌های رفع اشکال برای دانش‌آموزان از بهمن‌ماه سال گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس شهرستان برقرار بود، اذعان کرد: کلاس‌هایی تحت عنوان کلینیک آموزشی در مدارس شهرستان برگزار شد که نتیجه رضایت‌بخشی به دنبال داشته است.

,

روشندل با بیان اینکه سال تحصیلی آینده، سال سختی به لحاظ نیروی انسانی خواهیم داشت و حدود ۷۰ نفر از همکاران فرهنگی در مدارس خلیل‌آباد بازنشسته می‌شوند، عنوان کرد: این کمبود نیرو معلوم نیست که جبران شود ولی در کنار افزایش دانش‌آموزان ورودی به مدارس بر این سختی می‌افزاید.

,

وی همچنین از تجلیل از دانش‌آموزان نخبه فرهنگی در شهرستان خبر داد و گفت: ۶۵۰ نفر نخبه فرهنگی و قرآنی در مقاطع مختلف شناسایی شده‌اند که طی سه روز از آنها تجلیل خواهد شد.

,

مدیر آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه از خردادماه بحث ثبت‌نام اوقات فراغت در شهرستان آغاز شد و از ابتدای تیرماه کلاس‌های اوقات فراغت در شهرستان آغاز می‌شود، تشریح کرد: ۱۰ فضای آموزشی و ورزشی برای برگزاری اوقات فراغت در شهرستان خلیل‌آباد پیش‌بینی‌شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه