اخبار داغ

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران خبر داد

الاکلنگ بازی قیمت طلا و ارز در روزهای پس از انتخابات

الاکلنگ بازی قیمت طلا و ارز در روزهای پس از انتخابات
محمدرضا نصیری با بیان اینکه بازار طلا، سکه و ارز طی روزهای پس از انتخابات، واکنش‌های متفاوتی را از خود نشان داد؛ گفت: بازار همچنان در رکود است و تقاضا برای خرید طلاجات و سکه به حداقل ممکن رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، در خصوص واکنش بازار طلا و سکه به وقایع پس از انتخابات گفت: بازار طلا، سکه و ارز طی روزهای پس از انتخابات، واکنش‌های متفاوتی را از خود نشان داد.

 وی افزود: در حالیکه قیمت‌ها در نخستین روز پس از برگزاری انتخابات و مشخص شدن رئیس جمهور آینده یک روند نزولی به خود گرفت، اما در روز دوم و سوم روند صعودی به خود گرفت و به روال طبیعی خود بازگشت.

عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف طلا و جواهر مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: مردم تصور می‌کردند که با برگزاری انتخابات و انتخاب آقای رئیسی باید یک تغییر و تحول جدی در بازار رخ بدهد و قیمت‌ها بشکند و قاعده هم این بود که این اتفاق رقم بخورد تا تغییر در کف بازار توسط مردم احساس شود.

این فعال صنفی بازار طلا در مازندران، ادامه داد: البته در 24 نخست پس از روز انتخابات شاهد روند نزولی قیمت‌ها بودیم اما از روز گذشته این روند، برعکس شد و قیمت‌ها در حال بازگشت به جای خود است.

 نصیری بیان کرد: دلار از قیمت 23 هزار تومانی که در روز پس از انتخابات با افت یک هزار تومانی از خود به ثبت رسانده بود، مجددا به 24 هزار تومان برگشت.
وی عنوان کرد: طلا نیز از گرمی یک میلیون و 40 هزار تومانی قبل از انتخابات خود را یک میلیون تومان کشاند و سپس مجددا دوباره خود را به گرمی یک میلیون و 30 هزار تومان بالا کشاند.
 
عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف طلا و جواهر مرکز مازندران، تصریح کرد: البته مسائل مربوط به برجام نیز که در خبرها به یک هفته آینده به تعویق افتاده است و شائبه‌ها و حرف و حدیث در این باره نیز بالا گرفته است، در این تنش‌های قیمتی و فراز و فرودها، بی تاثیر نبوده است.
 
نصیری اعلام کرد: بازار سکه نیز به تبع طلا و دلار، از قیمت 10 میلیون و 800 هزار تومان قبل از انتخابات به 10 میلیون و 400 هزار تومان رسید و با این وضعیت، سکه نیز چند پله باالاتر خواهد رفت.
 
وی اضافه کرد: نیم سکه در بازار امروز با قیمت 5 میلیون و 600 هزار تومان و ربع سکه نیز سه میلیون و 700 هزار تومان دادوستد شد.
 
عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف طلا و جواهر مرکز مازندران، یادآور شد: بازار همچنان در رکود است و تقاضا برای خرید طلاجات و سکه به حداقل ممکن رسیده است.

 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه