اخبار داغ

جزییات حادثه قتل خانوادگی در گچساران/ تلاش رسانه های معاند به بیراهه رفت

جزییات حادثه قتل خانوادگی در گچساران/ تلاش رسانه های معاند به بیراهه رفت
اختلاف خانوادگی در گچساران با پایان خونین مواجه شد و دل شهروندان گچسارانی را به درد آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس روز جمعه بیست و هشتم خرداد ماه همزمان با برگزاری انتخابات، قتلی خانوادگی در شهرستان گچساران اتفاق افتاد و همین مساله خیلی زود به تیتر یک بسیاری از رسانه های معاند قرار گرفت و آن را به انتخابات نسبت دادند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

شرح ماجرا به این شکل بود که در این حادثه داماد خانواده که با همسرش دچار اختلاف شده بود به خانه مادر خانمش می رود، اما برخلاف تصور ،اختلافات نه تنها فروکش نمی کند بلکه شدت گرفته و داماد عصبانی برادر همسرش را با سلاح گرم به قتل می رساند.

اما ماجرا هم به این جا ختم نمی شود و وی در ادامه همسرش را هم به قتل می رساند و پایان غم انگیزی نیز همراه با خودکشی قاتل برای این حادثه رقم می خورد.
 

,
,
,
,

یک منبع آگاه در بیان جزئیات بیشتر این حادثه گفت: فرد ضارب(قاتل) به همراه همسرش ۱۶ سال زندگی مشترک داشتند که حدود دو سال بود که با هم اختلافاتی پیدا کرده و در حال انجام مراحل طلاق بودند.
 

,
,

وی ادامه داد:چند روز پیش نیز فرد ضارب به منزل مادر زنش در یکی از محلات قدیمی شهر می رود،که بعد از وقوع مشاجراتی بین طرفین، ابتدا برادر زنش را با سلاح ساچمه زنی و از ناحیه سر مورد هدف قرار می دهد و او را به قتل می رساند.
 

,
,

وی تصریح کرد:فرد قاتل نیز بعد از این اقدام، همسرش را مورد هدف قرار می دهد و او را هم به قتل می رساند که در ادامه نیز فرد ضارب به قصد خودکشی ناحیه شکمش را مورد هدف قرار می دهد، که تلاش کادر درمانی برای زنده ماندن وی نتیجه نداد و شب گذشته هم فوت می کند.
 

,
,

این منبع آگاه گفت:این درحالی است که بعد از وقوع این حادثه و طی تماس های مردمی با ۱۱۰، پلیس نیز سریعا در محل جنایت حاضر شده و فرد ضارب که اقدام به خودکشی کرده بود به مرکز درمانی انتقال داده شد، و اجساد قربانیان این حادثه نیز پس از طی مراحل قانونی به سردخانه منتقل شدند.
 

,
,

وی در ادامه علت اصلی این حادثه را اختلافات خانوادگی فرد قاتل با خانواده همسرش بیان کرد.
 

,
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه