اخبار داغ

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان:

از تامین امنیت تا برگزاری نشست‌های روشنگری از خدمات مخلصانه بسیج در انتخابات بود

از تامین امنیت تا برگزاری نشست‌های روشنگری از خدمات مخلصانه بسیج در انتخابات بود
مصطفی آزادبخت گفت: مشارکت مطلوب و معنادار مردم در برهه ای که تمامی مخالفین نظام اسلامی کمر به دلسرد کردن ملت ایران بسته بودند ، مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان، مصطفی آزاد بخت، معاون سیاسی امنیتی استاتداری همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: بسیج مانند دریاست چرا که همه می دانند ظرفیت بالقوه ای دارد و فرهنگ بسیجی عجین با نهضت حضرت امام است.

وی افزود: حضرت امام به عنوان معمار کبیر انقلاب آرزو داشت که با بسیجیان محشور باشد چرا که بسیج در نهضت امام برای پیروزی انقلاب پای کار بودند و بدون شک پیروزی ما در انقلاب مدیون بسیج است و فرهنگ بسیجی مبتنی بر ایثار و گذشت و فداکاری است.

فرهنگ پیروزی انقلاب ما فرهنگ بسیجی است و بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاه ویژه و بی بدیلی است که با اخلاص مثال زدنی در صحنه پیروزی و تثبیت انقلاب در لحظه های خطر تا جان خود دفاع کرده است.

امروزه بسیج مصداق بزرگ امنیت است و در انتخابات به وضوح خود را نشان داد و همیشه پا در رکاب بودند؛ در انتخابات اخیر و در استان همدان حدود ۳۰۰۰ نفر از بسیجیان مخلص به وضوح خود را نشان داد که نشان از اهمیت بالای بسیج و فرهنگ بسیج است.

در برگزاری انتخابات با توجه به اینکه ۱۴۳۷ صندوق رای داشتیم، عمدتا تمام ارگانها نقش داشتند و در کنار همه آن ها بسیج و سپاه مخلصانه پای کار بود.

یکی از پارامترهایی که در سرکشی ها نمود داشت سازمان دهی بسیجیان و ایجاد امنیت در شعبه ها بود چرا که بسیجیان در انتخابات به دنبال انجام وظیفه بودند و حتی یک مورد هم نداشتیم که در موارد مصداقی وارد شوند.

نشست های بصیرتی در تمام رویارویی با استکبار و صهیونیست پیشتاز بودند چرا که همیشه فرهنگ بسیجی پیروز است و تا زمانی که فضای مجازی با تفکر بسیجی در میدان باشد رسانه های دشمن نمی تواند مردم را گمراه کند

مشارکت بالای مردم در انتخابات را می توان در نشست های بصیرتی هم یافت چرا که مردم آگاه شدند و به عینه نتیجه اش را دیدیم.

بسیجیان در کمک های مومنانه و طرح سردار سلیمانی برای ریشه کن کردن کرونا سنگ تمام گذاشتند و سازمانی عمل کردن بسیج در تمام میدان ها همیشه زبانزد بوده است.

مشارکت مردم با وجود مشکلاتی چون کرونا و از سوی دیگر حمله دشمن با تمام توان و رسانه هایش بسیار بالا بود و مردم ما نشان دادند که انقلاب و حکومت ما با مردم سالاری دینی اداره می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه