اخبار داغ

امام جمعه کوهدشت مطرح کرد؛

ایستادگی ملت در برابر نا کارآمدی‌ها/ دولت جوان انقلابی شکل گرفته است

ایستادگی ملت در برابر نا کارآمدی‌ها/ دولت جوان انقلابی شکل گرفته است
حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به ایستادگی ملت در برابر نا کارآمدی‌ها، گفت: گام دوم انقلاب آغاز شده و دولت جوان انقلابی شکل گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) اظهار داشت: علیرغم مشکلات اقتصادی مردم، سوء مدیریت بعضی از مدیران دولتی و همچنین اخلال در ساعات اولیه اخذ رأی، ملت ایران حماسه‌ای بی‌نظیر آفریدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی ضمن اشاره به انفعال و ضعف بعضی عوام داخلی، افزود: ملت شمشیر را به دست اولاد پیغمبر داد که ان‌شاءالله باصلابت و قدرت از این شمشیر استفاده بهینه داشته باشند و بتوانند با همکاری مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری مسائل کشور را پیش ببرند.

,

امام‌جمعه کوهدشت عنوان کرد: گام دوم انقلاب آغازشده و دولت جوان انقلابی شکل‌گرفته است و بحمدالله رئیس‌جمهور منتخب ثابت کرده است که اهل تدبیر و مبارزه با فساد است، امیدواریم با همراهی ملت، مسائل معیشتی در اولویت کار قرار بگیرد و گره‌های بسته کشور باز شود.

,

وی با اشاره به اهمیت وفاق و همدلی در کشور، تصریح کرد: رئیس‌جمهور منتخب در همان ابتدا، مستقل بودن خود را اعلام کرده و از آحاد جامعه برای اداره کشور دعوت کرده‌اند.

,

طهماسبی مردم را دعوت به برادری و اتحاد در زیر پرچم ولایت کرد و بیان کرد: لازم است تمام جریانات برای آبادانی کشور دست‌به‌دست هم بدهند، ما با دنیا تعامل داریم و همه دنیا هم آمریکا و چند کشور قلدر و پیمان‌شکن نیست، ما می‌توانیم با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و مدیریت درست کشور را به قله ترقی برسانیم.

,

امام‌جمعه کوهدشت خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام هیچ‌وقت نمی‌توانند در مقابل ملتی شهیدپرور، بصیر و انقلابی ایستادگی کنند، درست است که گاها اخلال‌هایی را ایجاد می‌کنند ولی اگر مردم و دولت مصمم باشند، دشمنان هیچ غلطی نمی‌کنند.

,

وی بیداری ملت را مرگ دشمنان دانست و گفت: شرط پیروزی این دولت انقلابی اول حمایت ملت و دوم چینش صحیح مهره‌های دولت است.

,

طهماسبی تمامی جریان‌های شهرستان را به اتحاد و وحدت دعوت کرد و افزود: با اتحاد و وحدت می‌توان اقدامی جمعی برای پیشرفت شهر و رفع محرومیت انجام داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه