اخبار داغ

زاکانی در قزوین:

پایان دوران سیاه عناصر غربگرا در کشور را اعلام کنیم/ انقلاب اسلامی از دست نااهلان و نامحرمان آزاد شد

پایان دوران سیاه عناصر غربگرا در کشور را اعلام کنیم/ انقلاب اسلامی از دست نااهلان و نامحرمان آزاد شد
علیرضا زاکانی گفت: همانطور که خرمشهر را خدا آزاد کرد امروز نیز انقلاب اسلامی از دست نااهلان و نامحرمان به عنایت الهی آزاد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح قزوین، علیرضا زاکانی در جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) که شب گذشته در ورزشگاه شهید رجایی قزوین برگزار شد، گفت: همانطور که خرمشهر را خدا آزاد کرد امروز نیز انقلاب اسلامی از دست نااهلان و نامحرمان به عنایت الهی آزاد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: دوره تبختر، خودبرتربینی، خودبزرگ بینی و عدم پاسخگویی مسئولان به ملت تمام شد؛ امروز افقی باز شد که راست‌گویان و شایستگان بر اریکه قدرت تکیه زده و در خدمت شما ملت رشید ایران قرار گیرند.

,

 به دنبال یک دولت مردمی و ایرانی قوی و پیشرفته هستیم

,  به دنبال یک دولت مردمی و ایرانی قوی و پیشرفته هستیم,  به دنبال یک دولت مردمی و ایرانی قوی و پیشرفته هستیم,

 زاکانی ادامه داد: گذشت ایامی که مسئولان، علی‌رغم پشتیبانی‌های شما مردم و رهبر انقلاب، پایشان در مقابل آمریکا می‌لرزید. امروز نگاه قاطع رئیس جمهور منتخب امکانی را فراهم کرد تا آمریکایی‌ها حساب کار خود را کرده و بدانند دوره زورگویی و سلطه گری برملت‌ها پایان یافته است.

,

وی ابراز کرد: امروز روزنه جدیدی پیش روی ماست؛ ما به دنبال یک دولت مردمی و ایرانی قوی و پیشرفته هستیم از این رو، دولت جدید جز به پشتوانه شما مردم و تبعیت از رهبر انقلاب شکل نخواهد گرفت.

,

این نماینده مجلس عنوان کرد: ما گرفتار شدیم و در حقیقت انقلاب اسلامی در مسیری نابجا، از اهداف انقلابی خود فاصله گرفت. شعار ملت ما، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود، گرچه ما در عرصه سیاست مستقل هستیم اما در عرصه فرهنگ و اقتصاد هنوز وابسته‌ایم.

,

وی اضافه کرد: دولت مردان کنونی و کسانی که طی سالهای مختلف بر قدرت تکیه زدند اما دغدغه استقلال فرهنگی و اقتصادی کشور ما را نداشتند، زمینه ای را فراهم کردند که استقلال سیاسی ما هم مورد تهدید قرار گرفت اما شما ملت ایران، دست رد به سینه این مسئولین زدید که افتخار بزرگی است.

,

 پاسخگویی به مردم امری فراموش شده است

,  پاسخگویی به مردم امری فراموش شده است,  پاسخگویی به مردم امری فراموش شده است,

این مقام مسئول بیان کرد: اگر صحبت از آزادی است، آزادی داریم اما آزادی مردم بر نظارت بر مسئولین و پاسخگویی درست آنها مقابل شما مردم امریست که سالها به فراموشی سپرده شده است و در طول تاریخ، جز رهبر انقلاب شما کمتر مسئولی می‌بینید که پاسخگوی مردم باشد.

,

وی اظهار کرد: امروز روز آزادی به معنی ایجاد شفافیت و در معرض نقد و پاسخگویی در مقابل شما مردم قرارگرفتن فرا رسیده است. وقتی از جمهوری اسلامی صحبت می‌کنیم، تحقق معنویت و عدالت برای ما امری قهری و قطعی خواهد بود؛ چیزی که مسئولیم این کشور فراموش کرده بودند.

,

زاکانی ابراز کرد: امام خمینی (ره) فرمود: یک موی کوخ نشینان را به تمام کاخ نشینان نمی‌دهم؛ متاسفانه برخی از مسئولین کنونی کشور ما دچار خوی اشرافیگری شده‌اند؛ برخی از آنها در کاخ‌ها زندگی کرده و در استخرهای عوامل طاغوت تفرج کرده‌اند.

,

 پایان دوران سیاه عناصر غربگرا در کشور را اعلام کنیم

,  پایان دوران سیاه عناصر غربگرا در کشور را اعلام کنیم,  پایان دوران سیاه عناصر غربگرا در کشور را اعلام کنیم,

وی افزود: خداوند انقلاب و ملت ما را از دست اختاپوس‌هایی که مثل بختک بر امکانات این کشور افتاده بودند و تلاششان به جای رفع فقر و فساد و تبعیض، در جهت تحمیل فقر و نهادینه کردن فساد در کشور در حوزه اقتصاد بود، نجات داد و ما مفتخریم پایان دوران سیاه عناصر غربگرا در کشور را اعلام کنیم.

,

کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: در آغاز راه قرار داریم و آنچه در پیش روی ماست ایرانی قوی و پیشرفته است که باید آن را بسازیم و این مهم جز در سایه حمایت مردم و استمرار حضور نخبگان امکان‌پذیر نیست؛ امروز به لطف خداوند مجلس و دولتی مکتبی به همراهی دستگاه قضایی انقلابی، امکانی را برای کشور فراهم کرده که دوره غارتگری و فساد اقتصادی را در کشور خاتمه خواهد داد.

,

 عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیان کرد: اگر ما شاهد دولتی بودیم که با پیری و کسالت خود و با اشرافیگری و عدم مسئولیت پذیری در قبال مردم، گردنکشی می‌کرد، ان شالله در 42 روز آینده دولتی روی کار خواهد آمد که برای ما افتخار خلق کند. این هدیه دهه کرامت است که ما در بازگشت به صدر انقلاب و توجه به ضرورت تحقق اهداف و شعارهای انقلاب، برای خودمان تنفس‌گاه جدیدی باز کردیم.

,

 منش شهید چمران فرهنگ گمشده میان مسئولین ماست  

,  منش شهید چمران فرهنگ گمشده میان مسئولین ماست  ,  منش شهید چمران فرهنگ گمشده میان مسئولین ماست  ,

 این استاد دانشگاه با بزرگداشت یاد خاطره شهید چمران اذعان کرد: شهید چمران به عنوان نماینده مردم تهران و امام خمینی (ره) در شورای عالی دفاع و عنصری موثر و دانشمند، وقتی برای فتح سوسنگرد پا به عرصه نبرد گذاشت، بیان کرد که من ۳ گلوله آر پی جی بیشتر نداشتم؛ وقتی احساس کردم تانک‌های دشمن در حال محاصره ما هستند به دو نفر ماموریت دادم اما نتوانستند تانک مقابل را شکار کنند و گلوله های آر پی جی تمام شد.

,

فراروی خودمان پنجه های دشمن بعثی را دیدیم؛ با تشر دوستان خود را برگرداندم  تا رسم امانتداری را به جا آورده باشم و خودم به سمت دشمن حرکت کردم تا توجه دشمن را به خود جلب کنم و همراهانم نجات پیدا کنند.

,

وی تاکید کرد: این فرهنگ، فرهنگی گمشده بین مسئولین ماست. طی سالهای گذشته، برخی مسئولین ما نه تنها از مردم محافظت نکردند بلکه آنان را سپر بلای خود و بی کفایتی‌شان قرار دادند.

,

زاکانی در پایان گفت: مروزه با بسته شدن پرونده دیو سیاه کاهلی و تنبلی در کشور، خوردن دست رد مردم بر سینه مسئولین رفاه‌طلب و شکست پروژه دوقطبی سازی جامعه و با وجود ایجاد اخلال جدی در برگزاری انتخابات، بازهم حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای و تایید رئیس جمهور عالم و دانشمند و عدالت‌خواه، برای ما پیام آور بزرگی و عظمتی است که هم اکنون حاصل شده است که می‌توان در اندک زمانی قله‌های پیروزی را فتح کرد.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه