اخبار داغ

فروزنده در گفت‌وگو با دانا:

دولت آینده می تواند کسری بودجه را جبران کند/ صداقت در عمل؛ عامل اعتماد مردم به رئیسی

دولت آینده می تواند کسری بودجه را جبران کند/ صداقت در عمل؛ عامل اعتماد مردم به رئیسی
فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه دولت آینده می تواند کسری بودجه را جبران کرده و وابستگی به نفت را کاهش دهد ادامه داد: چنانچه هزینه های جاری دولت کنترل شود امکان جبران کسری بودجه وجود دارد.
[

«لطف الله فروزنده»، معاون امور استان های آستان قدس رضوی و فعال سیاسی اصولگرا در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه صداقت و عملکرد آقای رئیسی باعث شد که مردم در این دوره از انتخابات به وی اعتماد کنند گفت: با وجود نارضایتی ها مردم از عملکرد دولت اما کارنامه موفق آقای رئیسی باعث شد که مردم به وی اعتماد کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به عملکرد منتخب مردم در آستان قدس رضوی افزود: عملکرد مثبت آقای رئیسی در آستان قدس و مدیریت مطلوب در این بخش سرمایه اجتماعی فراوانی را برای وی به وجود آورد ضمن اینکه روحیه فساد ستیزی و مبارزه جدی و بدون تعارف وی با مفسدان دانه درشت در قوه قضائیه نیز عاملی بود که باعث جلب اعتماد مردم به وی شد.

,

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مردم کارآمدی و عزم جدی وی برای حل مشکلات و قطع دست رانت خواران را باور کردند تصریح کرد: هم مردم و هم مسئولان انتظار دارند آقای رئیسی همانطور که در قوه قضائیه کارنامه موفق و عملکرد مطلوبی داشت در ریاست قوه مجریه نیز مدیریت موفق داشته باشد.

,

فروزنده با اشاره به اینکه علمکرد دولت به خصوص در سالهای اخیر چالش های مختلفی را در حوزه های اقتصادی و سیاست خارجی برای کشور و مردم به وجود آورده است عنوان کرد: دولت سیزدهم باید با مدیریتی انقلابی و متخصص راه برون رفت از این چالش ها را در پیش بگیرد.

,

وی با اشاره به ضرورت تغییر رویکرد دولت آینده در نحوه مدیریت کشور تاکید کرد: آقای رئیسی خودشان هم بر این تغییر رویکرد تاکید دارند، چنانچه رئیس جمهور آینده به ظرفیت های داخلی، اقتصاد مقاومتی و نیروهای انقلابی توجه داشته باشد و آن را محور عملکرد دولت قرار دهد می تواند در مسیر حل مشکلات قدم بردارد.

,

فروزنده با اشاره به اینکه متاسفانه در طول سالهای اخیر اعتماد و بهره برداری از توانمندی داخلی با بی‌مهری و کم توجهی مواجه بود عنوان کرد: دولت اعتقادی به استفاده از ظرفیت های سرشار داخل کشور نداشت و تمام توان خود را صرف به نتیجه رساندن مذاکرات کرد تا شاید از آن منظر مشکلات کشور حل شود در حالی که این دیدگاه نه تنها مشکلات را برطرف نکرد بلکه موجب افزایش تحریم ها و از دست رفتن فرصت در داخل شد.

,

معاون امور استان های آستان قدس با اشاره به اینکه دولت آینده می تواند کسری بودجه را جبران کرده و وابستگی به نفت را کاهش دهد ادامه داد: چنانچه هزینه های جاری دولت کنترل شود امکان جبران کسری بودجه وجود دارد.

,

فروزنده خاطرنشان کرد: آنچه روشن است آقای رئیسی برای این قبیل اقدامات برنامه و اراده جدی دارد و با جدیت وارد میدان شده است تا برای حل مشکلات کشور قدم بردارد.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه