اخبار داغ

نماینده مجلس:

حضور تاریخی مردم در انتخابات انسجام ملی را به نمایش گذاشت

حضور تاریخی مردم در انتخابات انسجام ملی را به نمایش گذاشت
حسنلوئی گفت: ارادت و پشتیبانی ملت فهیم ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تمام گلایه مندی ها که داشتند، انسجام ملی را به نمایش گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی زنجانی حسنلوئی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، از حضور تاریخی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد و اظهار داشت: در این برهه حساس که همه جبهه استکبار با استفاده از تمام ابزارهای رسانه ای و ایجاد موج سنگین روانی کمر به تحریم انتخابات بسته بودند حضور تاریخی ملت ایران تمام نقشه های دشمن را نقش بر اب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی ادامه داد: این حضور ارادت و پشتیبانی ملت فهیم ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشان داد که با تمام گلایه مندی ها که داشتند، انسجام ملی را به نمایش گذاشتند و دشمنان و بدخواهان را ناامیدکردند.

,

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی افزود: در واقع پیروز اصلی همانا مردم ولایتمدار ما هستند که به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران پاسخ گفتند و افتخار دیگری را رقم زدند.

,

زنجانی در خطاب به رئیس جمهور منتخب آیت الله رئیسی، بیان کرد: اینک که جنابعالی به عنوان  رئیس جمهور منتخب موفق به کسب آراء قاطع ملت شدید مایه خشنودی و مسرت است، لذا این انتخاب را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و جنابعالی تبریک عرض میکنم.

,

زنجانی در ادامه گفت: امیدوارم تقسیم عادلانه ثروت و حل مشکلات معیشتی و اقتصادی، همچنین حل معضل اشتغال و مسکن و فساد ستیزی در سرلوحه برنامه رئیس جمهور منتخب ملت قرار بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه