اخبار داغ

عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز:

دشمنان سعی کردند با بازی‌های سیاسی و شارلاتانیزم رسانه‌ای درصد مشارکت مردم را کاهش دهند

دشمنان سعی کردند با بازی‌های سیاسی و شارلاتانیزم رسانه‌ای درصد مشارکت مردم را کاهش دهند
پور یزدان‌پرست استاد دانشگاه تاکید کرد: مخالفان نظام، بانیان وضع موجود و غربگرایان تمام تلاش خود را کردند تا با استفاده از بازی‌های سیاسی و شارلاتانیزم رسانه‌ای درصد مشارکت مردم را کاهش داده و پس از حضور آنها، این درصد را کمرنگ جلوه دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمدهاشم پور یزدان‌پرست دکترای اقتصاد و عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار شیرازه به محور تبلیغاتی و میدانی جریان‌های لیبرال برای ناامیدکردن مردم و عدم مشارکت در انتخابات و کارشکنی در اخذ آرای مردم، اشاره کرد و گفت:علی‌رغم تمام تلاش‌های این جریانها، ملت ایران در برابر نا کارآمدی ها ایستادند و بیش از ۵۰ درصد پای صندوق آمدند که این خود یک حماسه بزرگ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سید محمدهاشم پور یزدان‌پرست دکترای اقتصاد و عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار شیرازه به محور تبلیغاتی و میدانی جریان‌های لیبرال برای ناامیدکردن مردم و عدم مشارکت در انتخابات و کارشکنی در اخذ آرای مردم، اشاره کرد و گفت:علی‌رغم تمام تلاش‌های این جریانها، ملت ایران در برابر نا کارآمدی ها ایستادند و بیش از ۵۰ درصد پای صندوق آمدند که این خود یک حماسه بزرگ است., شیرازه,

وی با بیان اینکه 42سال است که انتخابات برگزار می‌شود، اظهار کرد: از همان ابتدا و از زمان رفراندوم، تا اکنون که انتخابات ریاست جمهوری است، دستگاه های تبلیغاتی غرب سعی کرده اند با استفاده از تجهیزات و عوامل داخلی خود و گروهک ها و امکاناتی که در اختیار دارند مردم را از شرکت در انتخابات منصرف کنند و هر چقدر هم زمان می‌گذرد این ابعاد گسترده تری پیدا کرده است.

, وی با بیان اینکه 42سال است که انتخابات برگزار می‌شود، اظهار کرد: از همان ابتدا و از زمان رفراندوم، تا اکنون که انتخابات ریاست جمهوری است، دستگاه های تبلیغاتی غرب سعی کرده اند با استفاده از تجهیزات و عوامل داخلی خود و گروهک ها و امکاناتی که در اختیار دارند مردم را از شرکت در انتخابات منصرف کنند و هر چقدر هم زمان می‌گذرد این ابعاد گسترده تری پیدا کرده است.,

پور یزدان پرست ادامه داد: اما غافل از اینکه نظام انقلاب اسلامی تنها ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و ارگانهای دولتی نیست بلکه مردم آن را به وجود آورده اند و مردم خودشان هم برای پیشرفت آن تلاش کرده و برای استحکام ارکان نظام در انتخابات شرکت و به طور مستقیم یا غیر مستقیم در انتخاب رهبر و رئیس جمهور نیز شرکت می‌کنند. 

, پور یزدان پرست ادامه داد: اما غافل از اینکه نظام انقلاب اسلامی تنها ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و ارگانهای دولتی نیست بلکه مردم آن را به وجود آورده اند و مردم خودشان هم برای پیشرفت آن تلاش کرده و برای استحکام ارکان نظام در انتخابات شرکت و به طور مستقیم یا غیر مستقیم در انتخاب رهبر و رئیس جمهور نیز شرکت می‌کنند. ,
این استاد دانشگاه تصریح کرد: دشمنان سعی دارند همواره پایه‌های اساسی نظام جمهوری اسلامی، که مردم هستند را از صحنه بیرون کنند.
,

وی افزود: جالب این است که رسانه های غرب اعلام می‌کنند چند درصد مردم ایران در انتخابات شرکت نکردند در حالی که درصد شرکت کنندگان بیشتر است اما آن را عنوان نمی‌کنند و تلاش دارند با رسم نمودار و ارائه آمار این تفکر را القا کنند که تنها 51 درصد مردم ایران خواهان نظام هستند، اما یکی نیست بگوید خودتان که با این همه تبلیغات گسترده و صرف هزینه های هنگفت در انتخابات و ادعای آزادی و دموکراسی رئیس جمهور تان تنها با 17 درصد از کل آرا انتخاب شد.

,
عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز با ابراز تاسف به این نکته نیز اشاره کرد که متاسفانه نظام جمهوری اسلامی تنها با 20 یا 30شبکه داخلی و استانی دارد در مقابل هجمه های سنگین تبلیغاتی دشمن می‌ایستد در حالی که دشمنان با در دست داشتن قریب به 300شبکه فارسی زبان و دیگر زبانها تبلیغات گسترده و عظیمی بر علیه نظام جمهوری اسلامی می‌کند تا مردم را از انقلاب دلسرد کنند.
,
 
,
وی در ادامه با بیان اینکه گر چه درصد مشارکت مردم امسال هم همانند دیگر سالها خوب بود، اما باید به این نکات هم توجه داشت که عده ی زیادی از آنان که در انتخابات شرکت نکرده اند به دلیل ترس از ابتلا به کرونا و تجمعات ایجاد شده ناشی از صف های طولانی مانع حضورشان شد پس نباید همه را به چشم مخالف نظام بودن نگاه کرد.
,
 
,
پور یزدان پرست با اشاره به اینکه مردم ایران را کجاها می‌توان به خوبی دید؟، اظهار کرد:روز قدس، روز تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی، روز عاشورا و شب‌های قدر مواقعی است که به شکل واقعی میتوان حضور مردم را احساس کرد.
,
 
,
وی با بیان اینکه برخی جریان‌های داخلی استاد شایعه درست کردن و دو دستگی ایجاد کردن هستند، تصریح کرد: عده‌ای بدون توجه به اینکه مردم در برخی شهرها مثل تهران بزرگ روزهای تعطیل به خصوص جمعه به سمت شمیران، لواسان و... سرازیر می‌شوند، شایعه تقلب در انتخابات را بر سر زبان‌ها می‌اندازند که فلان منطقه جمعیت اندکی داشته اما تعداد آرا زیاد تری جمع شده است.
,

این استاد دانشگاه تاکید کرد: در هر صورت مخالفان نظام، بانیان وضع موجود و غربگرایان تمام تلاش خود را کردند تا با استفاده از بازی های سیاسی و  شارلاتانیزم رسانه‌ای درصد مشارکت مردم را کاهش داده و پس از حضور آنها، این درصد را کمرنگ جلوه دهند، اما خوشبختانه با وجود در دست داشتن 300شبکه تلویزیونی، فضای مجازی و نشریات متعدد نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند.

,
پور یزدان پرست در پایان تصریح کرد: مردم اعتقاداتی دارند و 42سال است با کم و زیاد کشور، مشکلات معیشتی، فقر، تحریم ها، عملکرد نادرست مسئولان و ... همچنان به پای نظام و انقلاب ایستاده اند و همچنان برای تعیین سرنوشت خود و کشور در عرصه های انتخابات سیاسی شرکت کرده اند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه