اخبار داغ

سیدجواد هاشمی مطرح کرد؛

«جزیره فضایی» به‌زودی به سینماها می‌آید/ یک ریسک بزرگ

«جزیره فضایی» به‌زودی به سینماها می‌آید/ یک ریسک بزرگ
کارگردان فیلم سینمایی «جزیره فضایی» بیان کرد این فیلم سینمایی تا یک ماه دیگر در سینماهای کشور اکران می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدجواد هاشمی، تهیه‌کننده و کارگردان سینمای کودک و نوجوان گفت: در حال حاضر ۳ فیلم سینمایی برای اکران در سینماها دارم، به تازگی برای اکران فیلم سینمایی «جزیره فضایی» یا «تورنادو ۲» موافقت کرده‌ام که قرار است طی یک ماه آینده این فیلم سینمایی روی پرده سینما برود، تا به‌عنوان یک فیلم کودک در دوره شیوع ویروس کرونا در سینماها اکران شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «جزیره فضایی» یا «تورنادو ۲»,

وی ادامه داد: همچنین فیلم «شهر گربه‌ها» ی ۱ و ۲ را نیز آماده اکران دارم و این احتمال وجود دارد که در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در سال جاری نمایش داده شود.

, «شهر گربه‌ها» ی ۱ و ۲ ,

کارگردان فیلم سینمایی «پیشونی سفید» با اشاره به اینکه هیچ راهی به غیر از اکران برای بازگشت سرمایه فیلم‌های مستقل وجود ندارد، توضیح داد: نیمی از سرمایه فیلم «جزیره فضایی» توسط خودم و نیمی دیگر توسط آقای احمدی سرمایه‌گذاری شده است، ما واقعاً بیشتر از این نمی‌توانیم برای اکران صبر کنیم، البته کسی هم کمکی به ما نکرده است، از وزارت ارشاد درخواست وام کردم و مدام برای پرداخت این وام اخطاریه می‌آید، البته خوشبختانه آقای تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی زمان پرداخت قسط اول را به تعویق انداخت.

,

انتظار حمایت از دولت را داشتیم

, انتظار حمایت از دولت را داشتیم,

وی بیان کرد: ما کار دیگری به جز فیلمسازی بلد نیستیم. در حال حاضر بسیاری از تهیه‌کنندگان سینما با این مشکل مواجه هستند، این در حالی است که ما انتظار داشتیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تهیه‌کنندگان کمک کند. علاوه بر این، تبلیغات مناسبی هم در حوزه اکران فیلم‌های سینمایی صورت نمی‌گیرد و تلویزیون نیز در این زمینه هیچ حمایتی از ما نمی‌کند، این در حالی است که باید شرایطی فراهم شود تا مردم دوباره به سینماها بازگردند.

,

وی بیان کرد: از من خواستند که در شرایط فعلی «جزیره فضایی» را اکران کنم، زمانی که ما در چنین شرایطی فیلم خود را فدا می‌کنیم، باید شرایط مناسبی را برای ما فراهم کنند که متاسفانه این اتفاق رخ نمی‌دهد. البته گویا قرار است به زودی چند فیلم سینمایی پرفروش در کنار فیلم ما اکران شود که البته این مساله هم شرایط را برای من تهیه کننده سخت‌تر می‌کند، چرا که در حال حاضر کسی به سینما نمی‌رود و اگر هم بخواهد به سینما برود، فرزندش را به سینما نمی‌برد، به همین دلیل من با یک شک و تردید اساسی تصمیم به اکران فیلم خود گرفته‌ام.

, با یک شک و تردید اساسی تصمیم به اکران فیلم خود گرفته‌ام,

این تهیه کننده سینما ادامه داد: مساله تبلیغات در شرایط فعلی بسیار مهم است، در حال حاضر بیلبوردهای تبلیغاتی سریال‌های شبکه نمایش خانگی تمام سطح شهر را گرفته و دیگر جایی برای تبلیغ فیلم‌های سینمایی نمانده است.

,

وی درباره بحث اکران آنلاین نیز توضیح داد: پروژه‌هایی که تولید می‌کنم معمولاً پروژه‌های سنگین، حجیم و با پست پروداکشن های عظیم است، به همین دلیل اکران‌های آنلاین نمی‌تواند بازگشت سرمایه چندان مناسبی را برای من داشته باشد، البته این را هم باید بگویم که بحث دانلودهای غیرمجاز همچنان در جامعه وجود دارد و همین مساله سبب می‌شود که همان اندک بازگشت سرمایه‌ای هم که ممکن است از اکران آنلاین به‌دست آید، کم شود.

, اکران‌های آنلاین نمی‌تواند بازگشت سرمایه چندان مناسبی را برای من داشته باشد,

هاشمی تاکید کرد: اکران در شرایط فعلی یک ریسک بزرگ است که نمی‌دانم باعث پشیمانی می‌شود یا خیر . در حال حاضر پیش از هر چیز شرمنده سرمایه گذار خود هستم، چرا که من وی را به این عرصه وارد کردم.

, اکران در شرایط فعلی یک ریسک بزرگ است,

این کارگردان سینما در پایان با اشاره به تولید برای شبکه نمایش خانگی گفت: با توجه به استقبال و درخواست جامعه کودکان و نوجوانان تصمیم گرفتم تا سریال «پیشونی سفید» را جلوی دوربین ببرم، پیش تولید این فیلم مدتی پیش آغاز شد اما متاسفانه به دلیل عدم همکاری با سرمایه گذار مورد نظر، پیش تولید این پروژه متوقف شد، البته در حال حاضر مشغول رایزنی با پلتفرم‌های مختلف هستیم تا ببینیم چه شرایطی برای تولید این پروژه فراهم می‌شود.

, سریال «پیشونی سفید»,

انتهای پیام/

,

منبع:مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه