اخبار داغ

واکنش رسانه‌های غربی نسبت به امتناع رئیسی از مذاکره با آمریکا؛

رئیس‌جمهور منتخب ایران تمایلی به مذاکره با آمریکا ندارد

رئیس‌جمهور منتخب ایران تمایلی به مذاکره با آمریکا ندارد
رئیس جمهور منتخب ایران تمایلی به مذاکره در مورد گسترش سلاح‌های هسته‌ای کشور خود ندارد، چیزی که آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال کاهش آن هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ رسانه ها و مقامات غربی نسبت به خودداری رئیس جمهور منتخب ایران از ملاقات با جو بایدن و مذاکره با آمریکا واکنش نشان دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

به تعدادی از آنها می پردازیم:

,

, ,

"شین هانیتی" چهره معروف شبکه فاکس نیوز طی توئیتی نوشت: رئیس جمهور منتخب ایران از ملاقات با جو بایدن امتناع می ورزد.

, شین هانیتی,

 

,

, ,

مجله فرانسوی bioreports: گفته می شود "ابراهیم رئیسی" رئیس جمهور منتخب ایران از دیدار با "جو بایدن" رئیس جمهور آمریکا با وجود اصرار دولت وی برای پیوستن مجدد دو کشور به توافق هسته ای سال 2015 که توسط باراک اوباما مورد مذاکره قرار گرفت خودداری می کند.

, bioreports,

 

,

, ,

مجله آمریکایی washingtonexaminer با تیتر "رئیسی با بایدن ملاقات نمی کند" نوشت: "رئیس جمهور منتخب ایران اصرار دارد که با جو بایدن دیدار نمی کند. دولت بایدن به دنبال احیای توافق هسته ای با ایران که به امضاء اوباما رسید و از سوی دونالد ترامپ لغو شد، است."

, washingtonexaminer,

 

,

, ,

خبرگزاری اسوشیتدپرس نوشت: "ابراهیم رئیسی" رئیس پیشین قوه قضائیه ایران گفت که تمایلی به مذاکره در مورد گسترش سلاح های هسته ای کشور خود ندارد، چیزی که آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال کاهش آن هستند. وی از آمریکا خواست تا فشارهای تحمیل شده بر مقامات ارشد و اقتصاد ایران را کاهش دهد.

, اسوشیتدپرس,

 

,

, ,

خبرگزاری indianexpress نوشت: رئیس جمهور منتخب ایران موضع تندی گرفت و از دیدار با بایدن خودداری کرد.

, indianexpress,

"ابراهیم رئیسی" پیش بینی صریحی از چگونگی برخورد ایران با جهان طی 4 سال آینده ارائه داد، زیرا این کشور وارد مرحله جدیدی از مذاکرات برای احیای برجام از هم گسیخته خود با قدرت های جهانی می شود.

,

 

,

, ,

شبکه تلویزیونی کانادایی globalnews نوشت: رئیس جمهور منتخب ایران در اولین اظهارات خود پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری، موضع تندی در برابر آمریکا نشان داد و احتمال دیدار با جو بایدن یا مذاکره در مورد برنامه موشک های بالستیک تهران و پشتیبانی از شبه نظامیان منطقه ای را رد کرد.

, globalnews,

 

,

, ,

روزنامه آمریکایی bostonherald نوشت: "ابراهیم رئیسی" رئیس جمهور منتخب ایران در پشت موجی از میکروفون های داخلی و خارجی، اظهارنظر صریح و روشنی از نحوه برخورد ایران در چهار سال آینده با ورود به مرحله جدیدی از مذاکرات احیای برجام با قدرت های جهانی ارائه داد.

, bostonherald,

با این حال، وی با بیان اینکه آمریکا موظف به لغو تمام تحریم های ظالمانه علیه ایران است، قول داد که برای نجات از تحریم های آمریکا که اقتصاد ایران را ویران کرده توافق هسته ای ایران را نجات دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه