اخبار داغ

در گفت و گو با حسن نجفی مطرح شد؛

اما و اگرهای ساخت فصل سوم «جلال»

اما و اگرهای ساخت فصل سوم «جلال»
حسن نجفی کارگردان «جلال» درباره آخرین وضعیت تولید فصل سوم این مجموعه تلویزیونی و پروژه‌های جدید خود سخن گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فصل اول سریال تاریخی «جلال» به نویسندگی و کارگردانی حسن نجفی سال ۹۸ همزمان با آغاز دهه فجر در ۱۵ قسمت روی آنتن شبکه یک سیما رفت. این سریال درامی اجتماعی از رخداد‌های اجتماعی و روز‌های انقلاب اسلامی بود که قیام مردم آذربایجان شرقی در سال‌های ۱۳۳۸ تا ۱۳۵۶ شمسی را به تصویر کشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


همچنین فصل دوم «جلال» به تهیه‌کنندگی علیرضا جلالی که روایت‌گر برهه‌ای خاص از تاریخ معاصر بود و قیام مردم تبریز تا پیروزی انقلاب اسلامی و آزادسازی سوسنگرد را به نمایش گذاشت، اواخر بهمن ۹۹ از ۲ شبکه تلویزیونی روی آنتن رفت. حال به سراغ حسن نجفی کارگردان فصل اول و دوم «جلال» رفتیم و از او درباره ساخت فصل سوم این این مجموعه پرس‌وجو کردیم.

,
,

این کارگردان در پاسخ به این پرسش که آیا فصل سوم مجموعه «جلال» ساخته خواهد شد یا نه، مطرح کرد: متن‌های فصل سوم آماده است، اما به دلیل مشکلات مالی و تسویه نشدن حساب‌ها با تهیه‌کننده هنوز حرکتی برای ساخت فصل سوم آغاز نشده است و اگر مشکلات برطرف بشود ما آمادگی لازم را برای ساخت فصل سوم داریم.

,

به گفته وی، فصل سوم در ۲۶ قسمت تولید خواهد شد و در صورت رفع مشکلات مالی جلوی دوربین خواهد رفت. نجفی در ادامه درباره جدیدترین فعالیت‌های خود بیان کرد: مشغول نگارش یک اثر تاریخی ۱۵۶ قسمتی هستم که از سال ۱۳۱۸ تا ۱۳۲۵ روایت می‌شود.

,

وی افزود: نگارش فصل اول این مجموعه که ۳۰ قسمت دارد، رو به پایان است و اگر شرایط مهیا شود امسال کار به تولید می‌رسد.

,

این کارگردان تلویزیون درباره پروژه خود برای شبکه نمایش خانگی نیز گفت: این پروژه «بد وارث» نام دارد و در ۱۵ قسمت ساخته خواهد شد البته فعلا مشغول مذاکره با دوستان هستم و نمی‌توانم اطلاعات بیشتری درباره آن ارایه بدهم.

,

انتهای پیام/

,

منبع:دانشجو

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه