اخبار داغ

رئیس دادگستری رشتخوار:

مهمترین معضل اجتماعی رشتخوار افزایش پرونده‌های طلاق است

مهمترین معضل اجتماعی رشتخوار افزایش پرونده‌های طلاق است
حسن نژاد مهمترین معضل اجتماعی شهرستان رشتخوار را افزایش پرونده‌های طلاق دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمدحسین حسن نژاد ریاست دادگستری رشتخوار به مناسبت هفته قوه قضائیه صبح امروز با امام جمعه این شهرستان دیدار و  با تبریک ولادت امام رضا(ع) در رابطه با عملکرد دستگاه قضایی در این شهرستان، گفت: طی یکسال گذشته بالغ بر۸۳۰۰ پرونده در دادگستری شهرستان رشتخوار تشکیل و پس از رسیدگی متقن، مختومه گردیده که این امر نشان از کار مضاعف وتلاش شبانه روزی و جهادی همکاران قضایی و اداری در رشتخوار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در ادامه با تشریح عملکرد دستگاه قضایی در حوزه های مختلف از جمله  در زمینه اقتصاد مقاومتی افزود: خوشبختانه نتیجه فعالیت های  دستگاه قضایی شهرستان در حوزه اقتصاد مقاومتی  مطلوب بوده که در این میان می توان به برخی از جلوگیری از تعطیلی واحد های تولیدی و اشتغال به کارکارکنان آنها بعنوان برخی از اقدامات ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی نام برد.

,

رییس حوزه قضایی شهرستان مهمترین چالش و معضل اجتماعی شهرستان را افزایش پرونده های طلاق دانست و اعلام کرد: متاسفانه طی یکسال گذشته بالغ بر۱۸۰ رای طلاق صادر گردیده که یکی از مهمترین دلایل آن کودک همسری بوده به نحوی که بعضا مشاهده شده دخترانی با سن۱۱سال توسط سرپرستان آنها تن به ازدواج داده اند که پس از مدت کوتاهی منجربه متارکه گردیده است.

,

وی عملکرد دستگاه قضایی در شهرستان را در سال گذشته رضایت بخش ارزیابی و خاطرنشان کرد: کار باید به نحوی باشد که مردم خروجی آنرا احساس کنند و با تحولی که در دوره ریاست حضرت آیت الله رئیسی ایجاد شده  این امر کاملا محسوس می باشد.

,

در ادامه امام جمعه رشتخوار ضمن تبریک هفته قوه قضائیه آرامش و امنیت امروزی کشور را  در گرو عملکرد قوه قضائیه عنوان کرد.

,

وی ضمن توصیه کارکنان دستگاه قضایی به عدالت خواهی و اجرای دقیق قانون، از تلاشهای جهادی و حسن برخورد ریاست و سایرکارکنان دادگستری رشتخوار تقدیر و برای ادامه مسیر آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه