اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی:

با شکل‌گیری دولت ایران قوی، چشم انداز خوبی در انتظار کشور است/ مردم در انتخابات ۱۴۰۰ نشان دادند که جلوتر از مسئولان هستند

با شکل‌گیری دولت ایران قوی، چشم انداز خوبی در انتظار کشور است/ مردم در انتخابات ۱۴۰۰ نشان دادند که جلوتر از مسئولان هستند
سید محمد پاکمهر با اشاره به اینکه با شکل گیری دولت ایران قوی با ریاست آیت الله رئیسی، چشم اندازی خوبی برای کشور پیش بینی می شود، گفت: آیت الله رئیسی صداقت، کارآمدی، پاکدستی و شجاعت انقلابی را ثابت کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد پاکمهر، رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با انتخابات 1400 اظهار داشت: پیش از ورود جدی آیت الله رئیسی به انتخابات، مجلس انقلابی با یک آینده نگری، بینش مبتنی بر آینده، ایجاد یک دولت کارآمد، انقلابی، ولایی و جهادی از ایشان برای ورود به عرصه انتخابات دعوت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی ادامه داد: نتیجه این دعوت ها به این دلیل بوده که کشورایران بیش از همیشه نیاز به همدلی، وحدت و انسجام تمام گروه ها به ویژه در جبهه نیروهای انقلابی و مردمی داشت و همچنین باید فرصت ها را غنیمت شمرد تا با یک همدلی، در حوزه مقام اجرایی و راس قوه مجریه بتواند بر مشکلات و چالش های پیش رو در حوزه خارجی و داخلی پیروز شود.

,

پاکمهر اضافه کرد: برای رسیدن به یک دولت انقلابی، گزینه ای که بیش از همه می توانست ایجاد وحدت و همدلی بین تمامی نیروها در داخل کشور داشته باشد، آیت الله رئیسی بود.

,

وی خاطرنشان کرد: با این انتخاب، هم افزایی و همدلی که به وجود آمده است، قطعا خروجی اثربخش و اثرگذاری در حوزه مدیریت اجرایی و رفع بسیاری از چالش ها و موانع و دغدغه های حوزه مردم، در بخش های اقتصادی، معیشتی، تورم، مسکن، خودرو رقم خواهد خواهد خورد.

,

پاکمهر با اشاره به اینکه با شکل گیری دولت ایران قوی با ریاست آیت الله رئیسی، چشم اندازی خوبی برای کشور پیش بینی می شود، افزود: آیت الله رئیسی صداقت، کارآمدی، پاکدستی و شجاعت انقلابی را ثابت کرده است.

,

وی گفت: گرچه انتخابات در شرایطی برگزار شد که رسانه های بیگانه سعی در دلسرد کردن مردم برای حاضر نشدن پای صندوق های رای داشتند، تحریم های ظالمانه علیه ایران، متضرر شدن بیش از 50 میلیون نفر از مردم ایران در بورس، اوج تورم در حوزه مسکن، معیشت، سفره مردم، کشاورزی، دامی، دلخوری های فراوان از مدیریت ناکارآمد فعلی وجود داشت اما مردم با حضور پرشور در انتخابات نشان دادند که جلوتر از مسئولان هستند.

,

پاکمهر بیان داشت: مردم ایران قدرشناس، با بصیرت و پای آرمان های نظام و انقلاب هستند، و در کنار تمام مشکلاتی که وجود دارد، قطعا با حمایت های مردمی و انسجام بین قوا، چشم انداز آینده خوبی برای کشور دیده می شود.

,

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی اضافه کرد: همراهی همه سلایق و گروه ها و جناح ها با آیت الله رئیسی در بحث رفع مشکلات و دغدغه های کشور در عرصه داخلی و خارجی قطعا اثرگذار خواهد بود.

,

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه آیت الله رئیسی از ابتدا اعلام کردند که من به صورت مستقل وارد عرصه انتخابات شده ام، نگاهشان نیز براین اساس بوده که از همه گروه ها و جناح ها در داخل دولت استفاده کنند و وحدت و انسجام ملی در داخل کشور رقم بخورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه