اخبار داغ

مدیر حوزه‌های علمیه استان یزد تشریح کرد

ملت خستگی ناپذیر ایران با قدرت در مقابل مستکبرین ایستاده اند

ملت خستگی ناپذیر ایران با قدرت در مقابل مستکبرین ایستاده اند
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شمس مدیر حوزه‌های علمیه استان یزد گفت: مشارکت پرشور مردم در انتخابات پیغام‌های متعددی را به دشمن داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اینکه ملت غیور ایران با حضور پرشور خود در انتخابات اعلام کرد که ما جمهوری اسلامی و خاک وطنمان را دوست می‌داریم، گفت: مردم با حضور چشمگیر خود اعلام کردند که ما تا جان داریم از کشورمان حمایت خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مدیر حوزه‌های علمیه استان یزد از دیگر پیغام‌های حضور باشکوه مردم در انتخابات را "نه به تمام مستکبرین جهان " اعلام و اضافه کرد: ملت ایران هرچند در این سال‌ها با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو بوده و بخشی از این مسائل و چالش‌ها را دشمنان به وجود آوردند ولی در روز 28 خرداد آمدند تا اعلام کنند که در مقابل مستکبرین باقدرت ایستاده‌اند.

,

وی فراهم آوردن تشکیل حکومت اسلامی را از دیگر پیغام‌های حضور 30 میلیونی مردم در انتخابات بیان کرد و اذعان داشت: از دیگر پیام‌هایی که این حضور به جهانیان نشان داد این بود که مردم به دنبال دین هستند و می‌خواهند احکام دین در جامعه پیاده‌سازی شود، به همین دلیل آیت‌الله رئیسی را به‌عنوان منتخب خود انتخاب کردند.

,

شمس با اشاره به اینکه رشد سیاسی مردم در این انتخابات به‌خوبی مشهود بود، اضافه کرد: مردم با دقت به وعده‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دقت نظر داشتند و به همین دلیل بود که فریب شعارهایی که به دنبال ایجاد دوقطبی در کشور بودند را نخوردند.

,

مدیر حوزه‌های علمیه استان یزد با تأکید بر اینکه مردم با انتخاب آیت‌الله رئیسی اطمینان دارند که آینده شاهد تغییرات مثبتی در کشور خواهند بود، خاطرنشان کرد: با توجه به روحیات آیت‌الله رئیسی در مبارزه با فساد، جدیت در انجام به وعده‌های خود و توجه ویژه به مردم در هر مسئولیتی که داشته‌اند، ان‌شاءالله شاهد پیشرفت جمهوری اسلامی در تمام عرصه باشیم.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه