اخبار داغ

دبیر شورای وحدت استان زنجان:

حضور مردم در انتخابات، تبلیغات سوء دشمنان را ناکام گذاشت/ «نه» بزرگ مردم به بانیان وضع موجود

حضور مردم در انتخابات، تبلیغات سوء دشمنان را ناکام گذاشت/ «نه» بزرگ مردم به بانیان وضع موجود
رحیم پور گفت: حضور ۳۰ میلیونی مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، ترفند و تبلیغات سوء دشمنان برای مایوس کردن مردم به مشارکت در تعیین سرنوشت خود را ناکام گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا رحیم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا اظهار داشت: هر چند دشمن، پیش از هر رویداد مشارکت ملی در ایران در صدد تضعیف و یا تحریم آن برمی‌آید اما این بار دشمنان با تبلیغات فراوان به بهانه ناکارآمدی دولت دوازدهم بیشتر به عدم مشارکت، امید بسته بود که حضور پر شور مردم نقشه آنان را خنثی کرد.

وی خاطرنشان کرد: گویا دشمن هنوز مردم ایران را درک نکرده که جمهوری اسلامی برای ایرانیان، یک نظام صِرف نیست که با هر انقلاب رنگی، رنگ ببازند بلکه این نظام با یک عقیده و ایدئولوژی همراه است که با روح و جان آنان عجین شده و گسستن این  حُب عقیده‌ای، کاری بسیار دشوار است.

رحیم‌پور افزود: منصفان باید اعتراف کنند که ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بار دیگر نشان داد که ملت سلحشور ایران، راهی که برای سرنگونی نظام پادشاهی و استبداد و پاتر و تاسیس جمهوریت و اسلامیت برگزیدند را هرگز با حرف‌های گول‌زننده و فریبنده دشمنان و کشورهایی که سال‌ها منابع ملی ایران را غارت می‌کردند، تغییر نخواهند داد و مردم، استوار و آگاهانه از اساس این نظام دفاع خواهند کرد و حنای دشمنان دیگر برای آن‌ها رنگی ندارد.

دبیر شورای وحدت و حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه هیچ نظامی بَریّ از اشکالات اجرایی نیست، گفت: هر چند در جمهوری اسلامی، ناکارآمدی قوه مجریه نباید به پای نظام و قانون اساسی مترقی جمهوری اسلامی نوشته شود اما انتظار بود دولتمردان و کارگزاران اجرایی کشور در رفع امور معیشتی ولی‌نعمتان و پیشرفت کشور بیش از پیش تلاش می‌کردند.

وی با بیان اینکه این مهم در ۸ سال گذشته کمرنگ بود و اتفاق نیفتاد، اظهار داشت: عملکرد جناحی که آمال و آرزوی خود را در بستن با کدخدا و غرب می‌دید درتاریخ، ثبت شد.

رحیم‌پور با بیان اینکه شورای وحدت متشکل از نیروهای انقلابی، نقشی پُررنگ در مشارکت مردم داشت، تصریح کرد: تداوم این حرکت وحدت‌آفرین و انقلابی، مستلزم حفظ نگاه جمعی به دور از منافع فردی و گروهی، داشتن سعه صدر، وجاهت و رعایت منشور تشکیلاتی است تا بتوانیم راهی که آغاز کرده‌ایم با برادری و صمیمیت و تفکر انقلابی که متانت، تقوا، ایمان، شور، همکاری، بصیرت و مطالبه‌گری منطقی از ویژگی‌های این اندیشه است به این راه منتهی و به سرمنزل مقصود، دست یابیم.

دبیر شورای وحدت و حزب موتلفه اسلامی استان زنجان ضمن تبریک پیروزی تفکر دولت انقلابی، جوان، تحول‌خواه و عدالت‌خواه با شعار «ایران قوی و دولت مردمی» گفت: معتقدیم برای تحقق این آرمان که شاید به جرات بتوان گفت نقطه و ایستگاه امید مردم  بعد از چندین سال ناامیدی است، کاری دشوار اما در صورت همت، اراده و رعایت تقوای کاری به‌ویژه از سوی مدعیان انقلابی، قابل دسترسی و امکان است.

وی افزود: آنچه که از این به بعد باید سرلوحه جبهه انقلاب باشد، وحدت به معنای واقعی کلمه و پشتیبانی بی‌منت از اجرای برنامه‌های منتخب ملت و خدایی نکرده بدون سهم‌خواهی فردی و گروهی است تا طعم تلخ ناکارآمدی و بروز فساد با عملکرد دولت سیزدهم به کام مردم همیشه در صحنه ایران سرافراز، شیرین شود.

رحیم‌پور در پاسخ به اینکه دلیل هجمه‌ها برای عدم تحقق دولت انقلابی چه بود، خاطرنشان کرد: یک دلیل، منافع شخصی و حتی گروهی این عده بود که به بیت‌المال، دست‌درازی کرده و از رانت و قدرت، سوءاستفاده می‌کردند.

وی تصریح کرد: با آمدن دولت انقلابی نه تنها از منفعت‌طلبی و فرصت‌طلبی آنان جلوگیری می‌شود بلکه باید به این جرایم خود نیز پاسخگو باشند.

دبیر شورای وحدت و حزب موتلفه اسلامی استان زنجان اظهار داشت: دلیل دوم، وابستگی‌های سیاسی و فکری آنان به جبهه غرب و بیگانگان بود که ناکارآمدی جبهه خود را در بی‌ارتباطی محض با غرب، توجیه می‌کردند که با آمدن دولت انقلابی این تز بی‌اساس و بی‌عرضگی آن‌ها زیر سوال می‌رفت.

وی تاکید کرد: علی‌رغم تمام تلاش‌های تبلیغاتی و میدانی جریان‌های لیبرال برای ناامیدکردن مردم و عدم مشارکت در انتخابات و کارشکنی در اخذ آرای مردم، ملت در برابر نا کارآمدی ایستاد و با حضور ۳۰ میلیونی در انتخابات ۲۸ خرداد، حماسه دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی آفریدند.

رحیم‌پور ابراز کرد: رای قاطع و حداکثری ملت به جریان انقلاب و دولت مردمی، آغاز فصل جدیدی برای ایرانی آباد و دولتی مردمی بوده و نوید روزهای بهتر و تسریع در رفع مشکلات مردم در آینده را دارد.

دبیر شورای وحدت و حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با اشاره به رشد سیاسی مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ گفت: مردم در ین انتخابات نه فریب وعده پول را خوردند و نه وعده‌های پوپولیستی اجتماعی بر روی انتخاب صحیح آن‌ها تاثیر گذاشت.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهوری منتخب، رئیس‌جمهوری تمام ملت ایران است، خاطرنشان کرد: ایجاد یک دولت اجماع ملی برای تمام اقوام و مذاهب ایران، فرصت دوباره برای خدمت به محرومان و مظلومان است.

رحیم‌پور اظهار داشت: مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، یک «نه» بزرگ به تمام ظرفیت‌ها، چهره‌ها و احزاب بانی وضع موجود گفتند که همه ظرفیت خود را پای کار آورده، بداخلاقی کرده و حق مردم را تضییع کرده‌اند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه