اخبار داغ

رییس اداره زندان تربت حیدریه خبر داد؛

آزادی ۸ زندانی تربت حیدریه در طرح نذر هشتم

آزادی ۸ زندانی تربت حیدریه در طرح نذر هشتم
انتظاری گفت: در هشتمین مرحله از طرح نذر هشتم و به همت نمازگزاران، خیرین و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تربت حیدریه ۸ زندانی محکوم مالی به آغوش خانواده خود برگشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد انتظاری، رئیس اداره زندان تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: در قالب برنامه نذر هشتم و در هشتمین آزادی ۸ زندانی به) مناسبت میلاد امام رضا علیه السلام در تربت حیدریه هشتمین مرحله از این طرح به همت نمازگزاران و خیرین کانون‌های فرهنگی مساجد تربت حیدریه ۸ نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد با پرداخت بدهی از زندان آزاد شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: میزان بدهی محکومین در این مرحله ۵۷۰ میلیون ریال بود که مبلغ ۴۲۰ میلیون ریال توسط نماز گزاران و خیرین کانون‌های فرهنگی مساجد اهداء شد و بقیه توسط شکات تخفیف داده شده است.

,

انتظاری گفت: ۳۵ نفر زندانی دیگر شرایط آزادی توسط خیرین را دارد که از مردم درخواست میکنم با تاسی به امام رضا علیه السلام و با شرکت در طرح نذر هشتم زمینه آزادی آنان را فراهم کنند.

,

وی خاطر نشان کرد: تفاهم نامه ای بین اداره کل زندانهای خراسان رضوی و مرکز رسیدگی به امور به مساحد استان در قالب طرح نذر هشتم منعقد شده که در این طرح زندانیان با جرایم مالی توسط خیرین و نمازگزاران مساجد به آغوش خانواده باز می گردند.

,

رییس اداره زندان تربت حیدریه بیان کرد: در این طرح ابتدا فرد زندانی پس از آرادی سه روز مهمان حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام است و در ادامه با پیوند با مسجد و ائمه جماعات محل از انان تا رسیدن به شرایط مطلوب حمایت می شود.

,

اداره زندان تربت حیدریه ۵ حوزه قضائی شهرستانهای : تربت حیدریه ، خواف، رشتخوار، زاوه و مه ولات را تحت پوشش دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه