اخبار داغ

بیماران دیابتی استان یزد توجه کنند

۱۵تیرماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در سامانه دریافت سهمیه انسولین

۱۵تیرماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در سامانه دریافت سهمیه انسولین
آقایی میبدی رئیس مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد آخرین مهلت ثبت‌نام در سامانه دریافت سهمیه انسولین را ۱۵تیرماه اعلام کرد و گفت: بیماران دیابتی برای دریافت انسولین باید در این سامانه ثبت‌نام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمدرضا آقایی میبدی رئیس مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام بیماران دیابتی در سامانه دریافت سهمیه انسولین، گفت: بیماران دیابتی استان یزد برای مشخص شدن و دریافت سهمیه انسولین خود تا تاریخ 15 تیرماه مهلت دارند تا در سایت www.ydrc.ir ثبت‌نام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط کرونایی به‌گونه‌ای عمل کردیم که بیماران نیازی به حضور در مرکز نداشته باشند و تنها با ورود به سایت مذکور و وارد کردن اطلاعات خواسته، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

,

آقایی میبدی خاطرنشان کرد: پس از پایان زمان ثبت‌نام و از روز 20 تیرماه توزیع داروی انسولین به بیمارانی که در سایت اطلاعات خود را وارد کرده باشند تحویل می‌شود.

,

رئیس مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد به تعداد افراد ثبت‌نام کننده در این سامانه اشاره کرد و اذعان داشت: از زمان شروع ثبت‌نام بیماران دیابتی برای دریافت سهمیه انسولین، تاکنون بیش از 17 هزار یزدی اطلاعات خواسته‌شده را در سایت وارد کرده‌اند.

,

وی در پایان گفت: تقریباً در استان یزد 100 هزار بیمار دیابتی داریم که از این تعداد 20 هزار نفر انسولین دریافت می‌کنند که انتظار داریم که افراد باقی‌مانده نیز به سایت مراجعه و اطلاعات خود را وارد کنند تا با مشکل دریافت سهمیه مواجه نشوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه