اخبار داغ

امام جمعه شهرستان لنده تاکید کرد؛

ایجاد عدالت و صیانت از حقوق فردی و اجتماعی؛ مهمترین مطالبه مردم از دستگاه قضا

ایجاد عدالت و صیانت از حقوق فردی و اجتماعی؛ مهمترین مطالبه مردم از دستگاه قضا
حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی اصل گفت: بی گمان کار و تلاش در دستگاه قضایی علاوه بر رضایت خداوند متعال، عاملی بسیار مهم در ایجاد عدالت و صیانت از حقوق فردی و اجتماعی است که همواره مورد تاکید مقامات عالی نظام بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در گفتگو با صبح زاگرس با تبریک هفته قوه قضائیه گفت: هفته نخست تیرماه هرسال، یادآور شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی یکی از مخلص ترین یاران انقلاب اسلامی و ۷۲ تن دیگر از نیروهای خدوم و گرانقدر نظام اسلامی است که به نام هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: بی گمان کار و تلاش در دستگاه قضایی علاوه بر رضایت خداوند متعال، عاملی بسیار مهم در ایجاد عدالت و صیانت از حقوق فردی و اجتماعی است که همواره مورد تاکید مقامات عالی نظام بوده است و همواره  اساس همه تلاش‌ها در این دستگاه بزرگ و کارساز باید تاکید بر اجرای قانون و بسط عدالت درهمه ابعاد باشد.

,

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام راحل(ره)، فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به رئیس دادگستری، دادستان و کارکنان شاغل در دستگاه قضایی شهرستان تبریک گفته و موفقیت‌های روز افزون آنان را در جهت عدالت گستری، خدمت به مردم و پاسداری از قانون، از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

,

وی افزود: تحقق عدالت اجتماعی و برخورد قاطع با متصرفان بیت‌المال و حقوق عمومی مردم از مهمترین مطالباتی است که مردم از قوه قضائیه دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه