اخبار داغ

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛

توپ مشکلات اینترنت روستاهای "پشت‌کوه" باشت در میدان تحریم‌ها

توپ مشکلات اینترنت روستاهای "پشت‌کوه" باشت در میدان تحریم‌ها
امیری گفت: سیستم‌های مورد استفاده برای اینترنت و تخصیص آنها در اثر تحریم‌ها با مشکل مواجه‌شده است اما در تلاشیم مشکلات حل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس مشکل آنتن‌دهی و اینترنت در نقاط مختلف کهگیلویه‌وبویراحمد همچنان وجود دارد و این مشکل در بعد آموزش سبب مشکلات مختلفی برای دانش آموزان و دانشجویان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در تازه ترین مورد مخاطبان صبح زاگرس با ارسال گزارشی به این پایگاه خبری خواستار حل مشکلات اینترنت در روستای حاج قلندر از توابع شهرستان باشت شده و عنوان کردند: نبود اینترنت تلفن همراه سبب مشکلات مختلفی برای اهالی این روستا  شده است.

,

این شهروندان در ادامه اظهار کردند: نبود اینترنت سبب ایجاد مشکلاتی در حوزه آموزش شده است و مسئولان مربوطه باید در سریع ترین زمان ممکن به این مشکل رسیدگی کنند.

,

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگارما گفت: توسعه و تجهیز اینترنت منطقه پشتکوه باشت با شرکت ایرانسل است و این شرکت در آن منطقه فعالیت‌هایی داشته است.

,

امیری با بیان اینکه در خصوص مشکلات آن منطقه مکاتباتی با تهران انجام شده است، بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا امکانات اینترنت برای آنها فراهم شود.

,

وی با بیان اینکه آن منطقه مشکلات اینترنت دارد و مشکلات آنتن دهی ندارد افزود: سیستم‌های مورد استفاده برای اینترنت و تخصیص آنها در اثر تحریم‌ها با مشکل مواجه شده و با برداشته شدن تحریم‌ها مشکلات اینترنت برطرف خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه