اخبار داغ

تصمیم‌گیری درباره اکران ۲ فیلم پرمخاطب

تصمیم‌گیری درباره اکران ۲ فیلم پرمخاطب
تصمیم‌گیری جهت مصوب کردن حمایت از بسته پیشنهادی شورای صنفی نمایش به جلسه آینده کارگروه بررسی آسیب‌های کرونا در سینما موکول شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در آخرین جلسه کارگروه کرونا در سینما پیشنهاد شورای صنفی نمایش مبنی بر حمایت سازمان سینمایی از اکران ۲ فیلم با قابلیت کشاندن مردم به سالن‌های سینما توسط مرتضی شایسته دبیر این شورا مطرح شد و پس از بحث و تبادل نظر، مقرر شد این پیشنهاد در شورای صنفی نمایش کامل‌تر شود و در جلسه فوق‌العاده کارگروه در هفته آینده تصمیم‌گیری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کارگروه کرونا در سینما,

در این جلسه حسین انتظامی از سیدحسین سیدزاده مدیرعامل صندوق اعتباری هنر بابت پیگیری اختصاص وام ۴ درصدی جهت تسویه بدهی سینماها به دفاتر پخش قدردانی و درخواست کرد موانع اداری تنها سینمای باقیمانده در این لیست نیز با وجود اتمام مهلت مقرر انجام شود.

,

همچنین گزارشی توسط معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی درباره پرداخت حمایت‌های کارگروه بررسی آسیب‌های کرونا در سینما طی ماه‌های فروردین و اردیبهشت ارائه شد و حیدری خلیلی از پرداخت ۲۱ میلیارد ریال اردیبهشت ماه تا پایان هفته و ۳۵ میلیارد ریال فروردین ماه تا پایان تیرماه طبق لیست منتشر شده خبر داد.

,

در ادامه رییس سازمان سینمایی بر انتشار جزییات حمایت‌های ستاد کرونا در سال گذشته مانند ۲ ماهه ابتدای امثال طی روزهای آینده تاکید کرد.

,

سعید رجبی فروتن، محمد رحمتی، منوچهر شاهسواری، محمد قاصد اشرفی، محمدرضا فرجی و مسعود نجفی از دیگر حاضران در این جلسه بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه