اخبار داغ

۳ نماینده گلستان در جمع هیئت رییسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس

۳ نماینده گلستان در جمع هیئت رییسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس
در پایان انتخابات هیئت رییسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در سال دوم ۳ نماینده از استان گلستان توانستند در هیئت رییسه کمیسیون‌ها جای بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، ترکیب هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در سال دوم فعالیت‌شان مشخص شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

بر همین اساس اعضای هیات رئیسه کمیسیون‌های آموزش و تحقیقات و فناوری، انرژی، امور داخلی کشور و شوراها، فرهنگی، اجتماعی، تدوین آیین نامه داخلی، اقتصادی، برنامه و بودجه و محاسبات، امنیت ملی و سیاست خارجی، کشاورزی و منابع طبیعی و محیط زیست، صنایع و معادن، بهداشت و درمان، عمران مشخص شده که در بین آن ها سه نماینده از استان گلستان در جمع هیئت رییسه کمیسیون های تخصصی قرار گرفتند.

,

بر اساس انتخاب نمایندگان حاضر در کمیسیون بهداشت و درمان رضا آریانپور از حوزه انتخابیه شرق گلستان به‌عنوان دبیر دوم این کمیسیون تخصصی در سال دوم فعالیت خواهد کرد.

,

در کمیسیون عمران نیز عبدالجلال ایری از حوزه انتخابیه غرب گلستان با رای نمایندگان به عنوان سخنگوی این کمیسیون در سال دوم مجلس شورای اسلامی فعالیت خواهد کرد.

,

در انتخابات کمیسیون فرهنگی مجلس نیز غلامرضا منتظری از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا به عنوان نایب رییس دوم این کمیسیون انتخاب شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه