اخبار داغ

فرماندار ماهنشان در گفت‌وگو با موج رسا:

ارائه تسهیلات ویژه برای پرورش دهندگان ماهی در ماهنشان/ پوشش ضعیف بیمه‌ها از صنعت آبزی پروری

ارائه تسهیلات ویژه برای پرورش دهندگان ماهی در ماهنشان/ پوشش ضعیف بیمه‌ها از صنعت آبزی پروری
جزونقی فرماندار ماهنشان با اشاره به حضور ضعیف بیمه در حوزه پرورش ماهی گفت: بیمه مزارع پرورش ماهی در دستور کار قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلیل جزونقی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد مدیریت قطعی برق در شهرستان ماهنشان اظهار کرد: طی جلسه‌ای با حضور توزیع برق و جهادکشاورزی تاکید شده نباید قطعی برق موجب خسارت پرورش دهندگان ماهی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه مزارع پرورش ماهی حتما باید برق اضطراری داشته باشند که در مواقع حوادث برق نیز با مشکل مواجه نشوند تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم انجام شده تا در مواقع قطعی برق اگر واحدی دچار خسارت می‌شود بلافاصله از طریق اتحادیه پرورش دهندگان ماهی جهت برقراری برق واحد مورد نظر اقدام شود.

,

فرماندار ماهنشان در ادامه با تاکید براینکه جهادکشاورزی مکلف شده برای پرورش دهندگان ماهی برای خرید ژنراتور تسهیلات ویژه‌ای ارائه دهد ادامه داد: تا به امروز مشکلی در حوزه پرورش ماهی به فرمانداری گزارش نشده است.

,

وی همچنین به موضوع بیمه مزارع پرورش ماهی تاکید کرد و افزود: حضور و مشارکت بیمه در حوزه پرورش ماهی ضعیف است.

,

جزونقی با بیان اینکه بیمه مزارع پرورش جزو برنامه‌های اولویت‌دار شهرستان ماهنشان است افزود: در خصوص جلوگیری از متضرر شدن پرورش دهندگان در اثر بیماری و یا سایر حوادث احتمالی بیمه مزارع پرورش ماهی در دستور کار قرار دارد.

,

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم بیمه به این حوزه با قدرت وارد شده و با حضور بیمه جلوی خسارت‌های احتمالی و متضرر شدن پرورش دهندگان گرفته ‌شود.

,

فرماندار ماهنشان با بیان اینکه افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه پرورش ماهی در دستور کار قرار دارد ادامه داد: در حوزه تولید خوراک سرمایه‌گذاری خوبی انجام شده و همچنین سرمایه‌گذاری در تولید بچه‌ ماهی و ایجاد واحدهای فرآوری برنامه‌ریزی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه