اخبار داغ

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان خبرداد؛

آغاز یازدهمین دوره جشنواره کتابخوان رضوی در لرستان

آغاز یازدهمین دوره جشنواره کتابخوان رضوی در لرستان
طهماسبی گفت: یازدهمین دوره جشنواره کتابخوان رضوی همزمان با ولادت امام رضا(ع) در استان لرستان آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشته طهماسبی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: امسال یازدهمین دوره جشنواره کتابخوان رضوی در استان همزمان با سراسر کشور آغاز شده و علاقمندان می توانند در سنین مختلف و در بخش‌های گوناگون در این جشنواره شرکت نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: در این دوره شش عنوان کتاب در سه رده سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان معرفی شده که کتاب‌های زندگی امام رضا(ع) و مجموعه ۱۴ معصوم برای رده سنی کودکان در دو رشته نقاشی و پویش کتابخوان در نظر گرفته شده است.

,

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی لرستان تصریح کرد: در رده سنی نوجوان کتاب های برای ضامن آهو، ۵۵ پرسش و پاسخ درباره امام رضا(ع) و زیارت ایشان، ۱۰ قصه از امام زمان(عج) در شش رشته نقاشی، پویش کتابخوان، مسابقه چهارگزینه ای، شعرسرایی، پویش برای امام زمانم و قصه گویی برگزار می شود.

,

طهماسبی عنوان کرد: چشمه های بهشت، پرسش و پاسخ های دانشجویی برای رده سنی جوانان و بزرگسالان می باشد که بزرگسالان می توانند در شش رشته پویش کتابخوان، چهارگزینه‌ای، شعرسرایی، داستان کوتاه (داستانک، دل نوشته و متن ادبی)، تولید آثار هنری و قصه گویی شرکت کنند.

,

وی بیان کرد: این جشنواره در دو بخش فردی و خانوادگی در بستر الکترونیک برگزار می‌شود که از هم اکنون علاقمندان می توانند برای شرکت در این مسابقه اقدام نمایند.

,

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان خاطرنشان کرد: برگزیدگان این جشنواره در دو بخش ملی و شهرستانی معرفی می شوند و علاقمندان به شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا اول آبان ۱۴۰۰ فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. 

,

طهماسبی با اشاره به اینکه سال گذشته ۷۰ هزار لرستانی در این جشنواره شرکت کردند، گفت: از این تعداد دو نفر از شرکت کنندگان در سطح ملی و ۶۴ نفر به عنوان برگزیدگان استانی معرفی شدند.

,

وی بیان کرد: ترویج فرهنگ کتابخوانی، آشنایی با سیره و زندگی اهل بیت(ع) و امام رضا(ع) مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است که هر ساله با استقبال قابل توجهی همراه است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه