اخبار داغ

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد

لزوم پیشتازی دستگاه قضا در انقلابی بودن و ضد فساد بودن/ دستگاه قضا با گسترش عدل موجب دلگرمی مردم باشد

لزوم پیشتازی دستگاه قضا در انقلابی بودن و ضد فساد بودن/ دستگاه قضا با گسترش عدل موجب دلگرمی مردم باشد
امان الله علیمرادی گفت: شایسته دستگاه قضا است در سلامت کار، مردمی بودن و انقلابی بودن و ضد فساد بودن، پیشتاز باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن عرض تسلیت ایام شهادن شهید بهشتی و گرامیداشت آغاز هفته قوه قضائیه گفت: امام خمینی(ره) فرموده اند"  آنچه من راجع به ایشان (شهید بهشتی) متأثر هستم‌، مظلومیت ایشان در این کشور بود. من او را یک فرد متعهد، مجتهد، متدین، علاقه‌مند به ملت، علاقه‌مند به اسلام و به دردبخور برای جامعه خودمان می‌دانستم".

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز بیان کرده اند" آغاز دهه‌ پنجم انقلاب و گذشت چهل سال از تشکیل دادگستریِ مبتنی بر فقه و حقوق اسلامی، ایجاب می‌کند که با تکیه بر تجربه‌ها و دستاوردها و رهنمودهای انباشته در این نصاب زمانی، تحوّلی متناسب با نیازها و پیشرفت‌ها و تنگناها در قوه‌ی قضائیه صورت گیرد و دستگاه عدالت با نَفَسی تازه و انگیزه‌ئی مضاعف و نظم و تدبیری حکمت‌آمیز، دوران جدیدی را که زیبنده‌ی گام دوم انقلاب است، با قدرت و جدیت آغاز کند".

,

این مقام مسئول عنوان کرد: شایسته دستگاه قضا است که در سلامت کار، مردمی بودن و انقلابی بودن و ضد فساد بودن، پیشتاز باشد و با گسترش عدل و احیا حقوق عامه و آزادی‌های مشروع و نظارت بر اِعمال قانون، سرمایه اعتماد و دلگرمی مردم به قوه قضاییه و نظام جمهوری اسلامی باشد.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و یاران با وفا ایشان را گرامی می داریم و همچنین، هفته قوه قضاییه را بر عزیزان خدمتگزار در دستگاه قضایی در استان تبریک عرض می نمایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه