اخبار داغ

آژیر خطر به صدا در آمد

وضعیت فوق هشدار کرونا در سیستان وبلوچستان/ آمار مبتلایان به کووید۱۹ از مرز ۴۸ هزار نفر گذر کرد/ مرگ۸ بیماردر ۲۴ ساعت گذشته

وضعیت فوق هشدار کرونا در سیستان وبلوچستان/ آمار مبتلایان به کووید۱۹ از مرز ۴۸ هزار نفر گذر کرد/ مرگ۸ بیماردر ۲۴ ساعت گذشته
داستان کرونا در فصل سوم خود به واسطه عدم رعایت پروتکل ها، کندی روند واکسیناسیون و چرخش ویروس جهش یافته در سیستان و بلوچستان از وضعیت قرمز گذشته و در حال نزدیک شدن به وضعیت سیاه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، نمودارهای ابتلا و بستری به علت کووید ۱۹ در سیستان وبلوچستان به سرعت و با شیب عمودی در حال بالا رفتن است.

نمودارهایی که اگر مردم رعایت نکنند و نظارت و محدودیت ها تشدید نشود با توجه به وضعیت کندی روند واکسیناسیون احتمالا افزایش بیشتری خواهد داشت.

از سوی دیگر اما حساسیت‌ها نسبت به بیماری کرونا در برخی سطوح از جامعه کاهش یافته و این ویروس همچنان به چرخش خود ادامه داده و بر تعداد قربانیان خود می‌افزاید.

 بالاتر رفتن آمار ابتلای کرونا همواره نشانه ای از پررنگ تر شدن وضعیت قرمز کرونایی در کشور است، بنابراین می توان ادعا کرد که بازهم موجی جدید از وضعیت قرمز کرونا به پاخاسته است.  

این مهم می طلبد تا با توجه به بروز بیماری‌های مسری و واگیردار در کشورهای همسایه و از طرفی افزایش تعداد بیماران در سیستان وبلوچستان تردد اتباع خارجی در مرزها به شدت کنترل شود.

شناسایی یک هزار و ۳۲ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته

محمد هاشمی شهری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص آخرین وضعیت آمار مبتلایان به ویروس کرونا در سیستان وبلوچستان، بیان کرد: آمار مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان با افزایش یک هزار و ۳۲ مورد جدید، به ۴۸ هزار و ۷۴۰ نفر رسید.

به گفته این مقام مسئول، از مجموع مبتلایان مثبت آزمایشگاهی یک هزار و ۴۹۴ نفر از هم استانی‌ها علی رغم دریافت استاندارد ترین خدمات درمانی جان خود را از دست داده‌اند که هشت نفر در ۲۴ ساعت گذشته جان باختند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: هم اینک ۲۵۸ بیمار مبتلا به کرونا و ۴۳۸ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان سیستان و بلوچستان بستری هستند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, شناسایی یک هزار و ۳۲ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته, شناسایی یک هزار و ۳۲ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه