اخبار داغ

نماینده خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی:

تلاش دشمن برای کاهش مشارکت مردمی در انتخابات با شکست مواجه شد

تلاش دشمن برای کاهش مشارکت مردمی در انتخابات با شکست مواجه شد
حجت الاسلام احمدپور گفت: تمام تلاش های دشمن و تبلیغات رسانه‌ای آن‌ها برای کاهش مشارکت مردمی در انتخابات بار دیگر به شکست سنگینی برای آنها مبدل شد و این مشارکت حداکثری نشان از بصیرت و آگاهی بالای مردم عزیز ایران اسلامی داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی‌اکبر احمدپور نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با صبح توس؛ ضمن تبریک ولادت امام رضا(ع) و دهه کرامت، با توجه به مشارکت بالای مردم در انتخابات 1400، گفت: امروز همه مردم، جناحها و گروه‌های سیاسی حاضر در کشور باید با همکاری یکدیگر برای کمک به رئیس جمهوری منتخب در مسیر رفع مشکلات کشور حرکت کنند، تا زمینه رفاه هرچه بیشتر مشکلات برای آحاد جامعه فراهم شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با تاکید بر اینکه امروز کشور نیازمند یک اتحاد و انسجام ملی است، اظهار داشت: مردم امروز با حضور در صحنه انتخابات بار دیگر وظیفه  رسالت خود را به خوبی دنبال کردند، در ادامه راه مسئولان، نخبگان و سایر تشکل های انقلابی باید راه را برای پیشرفت کشور و رفع مشکلات مردم مرتفع کنند. 

,

حجت الاسلام احمدپور در ادامه با تقدیر از حضور پرشور مردم شهرستان های خواف و رشتخوار در پای صندوق های رای، بیان داشت: حضور مردم همیشه در صحنه و بیدار ایران اسلامی یکبار دیگر نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرد و نشان که مردم ما همیشه بیدار و در بزنگاه ها برای حفظ و حراست از نظام و انقلاب همیشه حاضر هستند.

,

نماینده خواف و رشتخوار با اشاره به اینکه، دشمنان نظام و انقلاب در انتخابات 1400 برای ناامیدی مردم دست به هر اقدام زدند، تصریح کرد: تمام تلاش های دشمن و تبلیغات رسانه ای آنها برای کاهش مشارکت مردمی در انتخابات بار دیگر به شکست سنگینی برای آنها مبدل شد و این مشارکت حداکثری نشان از بصیرت و آگاهی بالای مردم عزیز ایران اسلامی داشت.

,

وی در ادامه مشارکت بالای مردم را پشتوانه دولت برای حضور در صحنه های گوناگون ملی و بین المللی عنوان و تصریح کرد: قطعا این میزان از مشارکت و حضور باعث پیشرفت نظام، انقلاب و کشور در عرصه های مختلف و پشتوانه ای قوی برای دفاع از حقوق مردم در عرصه های گوناگون ملی و بین المللی خواهد بود.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه