اخبار داغ

یادداشت؛

شکست طراحی نظام سلطه در انتخابات ۲۸ خرداد

شکست طراحی نظام سلطه در انتخابات ۲۸ خرداد
انتخابات ۲۸ خرداد نه بزرگی به طراحی های نظام سلطه بود که با بکارگیری از سه ضلعی رسانه ای، ضدانقلاب و جریان نفوذ در پی یأس آفرینی و تحریم انتخابات بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ دشمن آنچه توانسته علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی توطئه کرده و آنچه انجام نداده نتوانسته عملیاتی کند، تجربه تاریخی هم نشان داده که هر کس به دشمن اعتماد کرده همچون بن علی در تونس، قذافی در لیبی، مبارک در مصر و عبدالله صالح در یمن و صدام در عراق در اوج تعامل غربی ها شکست خوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

در هشت سال اخیر آدرس دادن‌های غلط پیرامون راه حل تمام مشکلات از جمله ازدواج، مسکن و ریزگردها و گره زدن آب خوردن به ارتباط با بیگانگان و فرصت سوزی های زیاد و خسارت بار در پوشش برجام حاکی از آن است که به دشمن نباید اعتماد کرد و باید به دشمنی دشمن باور داشت و نقشه و توطئه های او را خنثی کرد.

,

در حال حاضر نظام سلطه با رویکرد جنگ ادراکی و شناختی و با کمک عوامل نفوذی و استفاده از ابزار رسانه در پی اغواگری، تحریف و فریبکاری است.

,

در انتخابات ۲۸ خرداد ماه نیز دشمنان در تلاش برای بکارگیری از سه ضلعی رسانه ای، ضدانقلاب و منافقین و جریان نفوذ در پی یأس آفرینی و تحریم انتخابات و جهت دهی به انتخاب مردم، با ایفای نقش برخی سفارت خانه ها در کشور و ایجاد ناامنی در کشور بودند که علیرغم اقدامات مذبوحانه نظام سلطه و برخی افراد داخل کشور انتخابات عزتمندانه و دشمن شکنی در کشور رقم خورد و البته درس ها و عبرت هایی دارد.

,

اولا، این انتخابات نه بزرگی به طراحی های نظام سلطه بود و پس از آن دنیا شگفت زده شد.

,

دوم، لبیک و تحدید میثاق مردم زمان شناس با آرمان های انقلاب اسلامی بود که با وجود مشکلات عدیده در این انتخابات پیروز واقعی مردم هستند، مردمی که در جنگ های روانی احزاب مصمم تر ظاهر شدند و به نوعی اعلام شد دیگر قهرمان بازی در مناظرات و سیاست های توهین و تخریب نتیجه معکوس داشت و هیجانات کاذب و برخی سلبریتی ها در تأثیرگذاری بر آرای مردم جایگاهی نداشتند لذا مردم علیرغم گلایه ها پای صندوق رأی آمدند و رأی آگاهانه‌ای دادند.

,

سوم، انتخابات تمام شد و زلزله ای شد بر سر غارتگران بیت المال؛ گام اول در اصلاح ریل گذاری ها برداشته شد و گام های بعدی جریان انقلابی با اتحاد و انسجام حول محور ولایت و در اعتماد سازی و خدمت به مردم با قاطعیت بر می دارد و خرمشهرهای پیش رو با مجاهدت ملت فتح خواهد شد.

,

نظام مدیریتی کشور باید با رویکرد فسادستیزی و جهادی و تخصص گرایی و با استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان در چارچوب بیانیه گام دوم حرکت داشته باشد و در هدایت و اقناع سازی افکار عمومی برای اقدامات خودش حتما پیوست های رسانه‌ای داشته باشد.

,

چهارم، رأی نداده ها نیاز به ریشه یابی دارند؛ ناکارآمدی جریان غربگرا  و فشارهای معیشتی مضاعف بر مردم در سال های اخیر و نقش برخی خواص در کشور و اختلالات در روند دریافت رأی مانعی برای رأی دادن گروهی از مردم شده بود ولی با این وجود مشارکت مردم دشمن شکن بود.

,

پنجم، انتظارات باید منطقی دنبال شود چراکه برخی مشکلات راه حل های میان مدت، کوتاه مدت و دراز مدت دارد و باید ضمن توجه به مطالبه گری از تعجیل در رسیدن به اهداف و اقدامات هیجانی و نمایشی باید پرهیز شود.

,

ششم، باید همچنان مراقب نقشه های دشمن باشیم که در طولانی مدت در پی کاهش کارآمدی دولت جدید هستند و در میان مدت و کوتاه مدت با طرح موضوعات انحرافی و ایجاد موضع منفی نسبت به ترکیب کابینه دولت جدید و بزرگنمایی نقاظ ضعف در پی بکارگیری سیاست تحریف گرایانه است و باید هوشیار بود.

,

سیدجلال امینی، کارشناس مسائل سیاسی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه