اخبار داغ

با رشد بیش از ۲۶ هزار واحدی؛

بورس با پس گرفتن کانال ۱.۲ میلیون واحد، داغ‌تر شد/ رکورد ارزش معاملات خرد سهام در سال ۱۴۰۰ شکست

بورس با پس گرفتن کانال ۱.۲ میلیون واحد، داغ‌تر شد/ رکورد ارزش معاملات خرد سهام در سال ۱۴۰۰ شکست
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با ۲۶ هزار و ۱۰۱ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۲۱۳ هزار و ۲۲ واحد قرار گرفت و رکورد ارزش معاملات خرد سهام از ابتدای سال تا کنون نیز شکسته شد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام در آخرین روز کاری هفته در پی روند صعودی خود، سبزپوش ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معاملات امروز چهارشنبه در مدار مثبت آغاز و این روند صعودی تا پایان وقت امروز حفظ شد؛ شاخص بورس به عنوان نماگر بازار سرمایه با رشد بیش از ۲۶ هزار واحدی به کانال ۱.۲ میلیون واحد صعود کرد؛ همچنین در جریان معاملات روز جاری رکورد ارزش معاملات خرد از ابتدای سال تا امروز و بدون محاسبه معاملات عرضه اولیه امروز شکسته شد.

,

معامله گران امروز در بازار سرمایه ( بورس و فرابورس) با انجام بیش از یک میلیون و ۸۴۵ هزار معامله، حدود ۱۱ میلیارد و ۸۵۷ میلیون سهم و اوراق مالی را دست به دست کردند. 

, معامله گران امروز در بازار سرمایه ( بورس و فرابورس) با انجام بیش از یک میلیون و ۸۴۵ هزار معامله، حدود ۱۱ میلیارد و ۸۵۷ میلیون سهم و اوراق مالی را دست به دست کردند. ,

ارزش کل معاملات بازار سهام به بیش از ۹۳۳۸ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۶۹۴۵ میلیارد تومان بود که بالاترین رقم از ابتدای سال جاری تا کنون است؛ همچنین حقیقی‌ها در برای دومین روز متوالی بیش ۲۲۸ میلیارد تومان پول وارد بازار کردند.

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۲۶ هزار و ۱۰۱ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۲۱۳ هزار و ۲۲ واحد ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با ۳۶۸۶ واحد مثبت به ۳۷۶ هزار و ۸۷۳ واحد رسید.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۲۶ هزار و ۱۰۱ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۲۱۳ هزار و ۲۲ واحد ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با ۳۶۸۶ واحد مثبت به ۳۷۶ هزار و ۸۷۳ واحد رسید.,

معامله گران امروز در بورس بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۷۵ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۷۶۵ هزار معامله و به ارزش ۶۷۸۰ میلیارد تومان دادوستد کردند.

,

نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، معدنی و صنعتی گل گهر، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی چادرملو، سرمایه گذاری تامین اجتماعی و گسترش نفت و گاز پارسیان با بیشترین اثر مثبت در رشد شاخص بیشترین نقش را داشتند.

,

ارزش روز شرکت‌های بورسی در پایان معاملا امروز به ۴۸۳۹ هزار میلیارد تومان رسید.

,

شاخص کل فرابورس ایران امروز ۱۸۷ واحد رشد داشت و به ۱۷ هزار و ۶۱۶ واحد رسید و ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به بیش از یک میلیون و  ۱۶۷ هزار میلیارد تومان رسید.

, شاخص کل فرابورس ایران امروز ۱۸۷ واحد رشد داشت و به ۱۷ هزار و ۶۱۶ واحد رسید و ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به بیش از یک میلیون و  ۱۶۷ هزار میلیارد تومان رسید.,

معامله گران در فرابورس بیش از یک میلیارد و ۷۸۲ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب یک میلون و ۸ هزار معامله و به ارزش ۲۵۵۸ میلیارد نومان دادوستد کردند.

,

نمادهای سنگ آهن گهرزمین، پلیمر آریا ساسول، ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پتروشیمی زاگرس و سرمایه گذاری صبا تامین بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه